Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af agentur

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  STØT & SPAR Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg overvejer at få mit eget agentur eller endda distribution og jeg har også allerede fundet producenten (I udlandet og ikke fra europa)

Jeg har ikke i forvejen et agentur og inden jeg tager kontakt til firmaet vil jeg meget gerne være ordentlig forberedt og sælge mig selv på den bedste og mest professionelle måde. Kan I anbefale en form for punkter jeg kan gå igennem, inden jeg ringer, så jeg har sat mig ind i alt hvad man bør vide. Synes jeg har sagt meget omkring men ikke den store hjælp at hente. 

Jeg havde selv tænkt følgende:

Hvem er jeg

Hvor har jeg set produktet

Hvad har jeg af erfaring

Hvorfor skal de vælge mig

Jeg kommer gerne forbi til et møde

Kan I supplere?

Vh Maiken

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:41

Hej Maiken

Lidt supplerende ting, synes de ting du har tænkt på er ganske fine.

* Fortæl om det danske marked, og gør det klart for dem at de har brug for en dansk repræsentant (DIG) for at få glæde af det og få del i de danske kunder

* Gør det klart hvor nemt for dem det er, og at det er uden risiko for dem (hvis det er det).

* Fortæl om alle de ting du har tænkt dig at gøre for at promovere deres produkt til de købestærke danskere

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus N
Tilmeldt 28. Jan 13
Fra  STØT & SPAR Skrevet kl. 15:26

Tak Nikolaj, det var faktisk et rigtig godt indspark som jeg kunne bruge til noget! Skønt. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 28. Jan 13
Fra  STØT & SPAR Skrevet kl. 15:31

Har du forresten en god hjemmesiden der viser Danmark i tal, fx hvordan vores forbrug ligger, ellers kigger jeg bare lige på Danmarks Statistik. Der må ligge lidt tal, man kan fremhæve :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)