Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Rejsesite

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har for nyligt overtaget www.tjekrejsen.dk og er nu ved at ændre de ting jeg synes trænger til en forandring. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at  høre jeres mening om sitet - hvad fungerer og hvad fungerer ikke og hvad ville i ændre hvis det var jeres side. Forslag til ændring af selve indholdet på sitet er også meget velkomment.

Håber meget på en god og konstruktiv kritik (positiv som negativ) af sitet, så jeg har noget at arbejde videre med.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:48

Tillader mig lige at "oppe" den.......

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:31

Designet er umiddelbart overskueligt, men dog synes jeg personligt, at det er lidt for firkantet. Jeg tror det er de meget tynde sorte/grå borders over alt der gør det. Jeg ville specielt gøre søgeboksen til at finde laveste pris mere indbydende.

Der er også et ret stort mellemrum mellem indholdet og højre spalte. Omvendt er der en meget lille margin ud til hjemmesidens kant. Teksten står helt op af kanten. Jeg ville tilføje en større margin på venstre og højre side.

Du bør også tilføje et favicon i stedet for det standard wordpress ikon der er på nu. Den runde del af dit logo med et fly kunne måske passe godt til et favicon. 

Der står "billige tilbud:" i toppen. Det ville jeg fjerne. 

Reklamerne er nok lidt for markante. Jeg ville nedtone det en smule. Det virker som om strategien er at proppe så mange reklamer på, at den besøgende ikke kan undgå at klikke en reklame. Jeg ville fjerne nogen, og så beholde få på strategisk placerede steder.

Når man klikker i søgefeltet, så forsvinder teksten ikke. Det er voldsomt irriterende. Jeg ved dog ikke, hvor mange der søger på sådan en side. Sikkert ikke mange. Selve søgesiden er i øvrigt ikke blevet oversat og forstørrelsesglasset ser ud til at side lidt skævt.

Der er nogle lidt dumme kodefejl rundt omkring, som du bør rette, hvis du har forstand på kodning:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.tjekrejsen.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:38

Ser meget fin ud layout mæssigt, jeg havde nok gjort sidens bredde lidt smallere med 100-200px, og så have lidt mere margin i siderne af tekst på indholdet, så teksten ikke "strækker" sig så langt ud - det kan godt blive tungt at læse i længden, når øjnene skal flytte sig 1100 px.

Desuden synes jeg at den er ret sløv at klikke rundt på, hvor er den hosted?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:44

Hej,

1) Jeg ville overveje at benytte pretty links samt skrue en smule ned for reklamerne.

2) få et favicon

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 07:00

Mange tak for jeres tilbagemeldinger, det er skønt at nogen gider bruge tid på at hjælpe!

@ Emil

Mht. den store margin imellem indholdet og højre spalte er det der fordi der har været en kolonne mere. Den har jeg valgt at fjerne for at gøre siden mere overskuelig. Mit problem er nu at jeg ikke ved hvor jeg skal ændre margin i både højre og venstre side. Hvis den bliver sat lidthøjere i begge sider vil mellemrummet blive mindre og problemet løst.

Søgemaskinen forsvinder, den ser jeg heller ingen fornuft i at beholde.

Mht. kodefejl, har jeg absolut intet forstand på dette. Kender du nogen der kan hjælpe med at rette de fejl der er her?

@ Lucky

Den er hosted hos Unoeuro. Ved du hvor man ændrer sidens bredde. Jeg er nemlig meget eig i dit synspunkt.

@ Casper

Hvad er Pretty Links og hvad kan det?

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:14

Er naturligvis åben for endnu mere af den gode konstruktive kritik....Wink

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:17

Jeg synes den er lidt for "bred" og der er for meget padding. Jeg ville også sætte lidt mindre reklamer "above the fold"...

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 12:14

1. Sæt mere fokus på det primære: Nemlig din søgefunktion (som vel er sitets primære funktion og den service, du stiller til rådighed for kunderne?) Den er placeret rigtig, men visuelt drukner den i for meget støj fra reklamer m.m.

Det gælder om at få det vigtigste frem i designet.

- Et hurtigt og godt tip: Knib øjnene sammen og se på dit site. Du vil opleve, at dit søgefelt drukner og de sekundære elementer i designet faktisk har forrang. Det skal de ikke.

2. Hvorfor vælger du at bruge cirka 15% af dit design til ingenting? Det er sikkert ikke meningen, men man undrer sig over den store "golde" afstand der deler indholdsområdet det og højre kolonne.

3. Din tekst fremstår ligegyldig. Er den det. Vil du sige noget med den, eller er det bare til SEO? Hvis den er væsentlig så arbejd med stærkere overskrifter, underoverskrifter eller call to actions. Brug evt. de shortcodes, som følger med i temaet til at layoute teksten.

4. Brug en anden farve links i tekstafsnit.   

5. Nogle testimonials og udtalelser fra kunder vil styrke sitets image

6. Ud med vejrudsigten. Hvis du vil så brug vejret, så vis byer/ rejsemål som Barcellona, Rom, London; Bankok m.fl.  

Held og lykke

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 07:10

Jeg takker mange gange for jeres meget konstruktive feedback. Så er der noget at arbejde med det næste stykke tid....Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)