1. Sæt mere fokus på det primære: Nemlig din søgefunktion (som vel er sitets primære funktion og den service, du stiller til rådighed for kunderne?) Den er placeret rigtig, men visuelt drukner den i for meget støj fra reklamer m.m.
Det gælder om at få det vigtigste frem i designet.
- Et hurtigt og godt tip: Knib øjnene sammen og se på dit site. Du vil opleve, at dit søgefelt drukner og de sekundære elementer i designet faktisk har forrang. Det skal de ikke.
2. Hvorfor vælger du at bruge cirka 15% af dit design til ingenting? Det er sikkert ikke meningen, men man undrer sig over den store "golde" afstand der deler indholdsområdet det og højre kolonne.
3. Din tekst fremstår ligegyldig. Er den det. Vil du sige noget med den, eller er det bare til SEO? Hvis den er væsentlig så arbejd med stærkere overskrifter, underoverskrifter eller call to actions. Brug evt. de shortcodes, som følger med i temaet til at layoute teksten.
4. Brug en anden farve links i tekstafsnit.
5. Nogle testimonials og udtalelser fra kunder vil styrke sitets image
6. Ud med vejrudsigten. Hvis du vil så brug vejret, så vis byer/ rejsemål som Barcellona, Rom, London; Bankok m.fl.
Held og lykke