Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mand søger Kv... Det gas. Iværksætter søger iværksætter!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino!

Som nystartet virksomheds ejer står jeg over for et helt bjerg af tanker jeg prøver at få styr på! så jeg er på jagt efter en iværksætter der er frisk på at fungerer som sparrings partner!.

Du må meget gerne have noget erfaring med Import og Detail og hvis det viser sig du rent faktisk kan give mig nogle "super guldkorn" Er jeg åben overfor at betale et mindre beløb i "konsulent" løn. Men mest af alt søger jeg bare en der er villig til at høre på en masse ligegyldig snak om mine virksomhedsplaner da jeg er ved at drive mine venner der ikke er iværksættere til vandvid ;)

SO PLEASE TALK WITH ME!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16

selv om skype er opfundet, så vil du nok få bedre svar hvis du lægger til HVOR i landet du bor. Var du min nabo, sad jeg gerne timer med dig, skulle jeg ud og køre langt, så nej - så fortæl hvilket område, det kan gøre det lettere. Jeg tror det er super at få en mentor, ikke nødvendigvis fordi en sådan føder guldkorn som automatik, men man får altid lidt modspil - lidt fandens advokat osv - og er dit formål bare det - og ikke JEG skal bruge penge, men nærmest her lidt modsat - så vil du bestemt kunne nyde godt af en der spiller med

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:24

Du er velkommen til at besøge mig i Kastrup i nogle timer en weekend, så skal jeg gerne høre på din "ligegyldige snak" om dine virksomhedsplaner.

Gider dog ikke skype, telefon eller lign. - får så ondt i hovedet af det...

Har selv været været selvstændig i snart 8 år.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 18:27

Tak for rådet. Jeg tænkte hovedsageligt på snak over skype chat eller voice chat. Men der ville selvfølgelig også være fordele ved en der gad sidde over en kop te eller pepsi!

Jeg bor i Ballerup, stor københavn :) og sidder som nævnt gerne over en kop et eller andet og snakker og er selvfølgelig også mere end villig at lytte til en potentiel sparrings partners / mentors input. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 19:09

Tak Jørgen. Men jeg er nok mest efter en der har overskud og lyst til at snakke sammen ligeså meget skriftligt som face to face!.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 19:37

Hej Henrik

Tag et kig på dette indlæg her på Amino. http://www.amino.dk/forums/t/186716.aspx 

Du kan også melde dig ind i vores FB gruppe Iværksætter København 

Vi er en flok, en del her fra Amino, der mødes der på Baresso. Så hvis du har mulighed/lyst, så kom forbi næste gang- onsdag 6. februar. Jeg er selv med i gruppen og kommer også ondag. Har lidt erfaring med Import (via min egen virksomhed, Heavyrope) samt en hel del af alle de spørgsmål der er. Vi er en blandet gruppe, så du kan finde nogle at sparre med omkring stort set alle områder der gør sig gældende. Vi mødes netop for at diskutere alle de spørgsmål folk har, dele netværk og gode kontakter.

Og det er ganske gratis :)

/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)