Jeg har fået en ide til et fedt koncept jeg tror ville kunne få stor succes, men da jeg mangler de fornødne programmerings færdigheder vil jeg høre om du eventuelt kunne give mig et prisoverslag på skelettet af siden (vil selv stå for alt det grafiske)
Siden skal indeholde
brugerprofiler med mulighed for venskaber internt. forum. billede og video uploadings side med facebook integration og mulighed for bruger afstemninger. alt uploadet indhold plus kommentarer skal kunne modereres og godkendes før publicering
Det er vigtigt at hele sitet skal kunne tilgåes med et enkelt login fra brugerne
Der vil naturligvis komme en nærmere forklaring omkring de ovenstående punkter men jeg er interreseret i om det er noget du kunne være interreseret i og hvad en pris for et sådan projekt ville kunne løbe op i af kroner og ører bare et ca estimat
Mine evner indenfor programmering begrænser sig til HTML og lidt CSS Derimod er jeg rimelig ferm til design og layout
Hvis et eventuelt samarbejde skulle komme på tale er jeg naturligvis villig til at røbe selve. Konceptet i detaljer...