Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspirer mig :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Inspirer mig ang. salg af niche produkter/specialvarer til salg online.

Jeg tænker ikke et helt online supermarked - Men derimod niche produkter som slankeprodukter, thai-food osv osv. 

jeg lader mig inspirere - håber du vil inspirere mig :)

Mvh kasper 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:26

Denne inspiration du søger, kommer helt an på hvilket produkt du gerne vil sælge. Men jeg formoder at du ikke selv ved hvad du vil og derfor vil have andre til, at tage beslutningen for dig.

Kom med noget konkret og dermed skal du få konkrete svar - det her giver jeg ikke så meget for.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 15:27

Det er nok lige værd at nævne, at jeg tænker varegrupper der normalt er at finde i et supermarked, men med meget mere dybde!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og du er stadig ikke konkret! Kom nu! Brug lidt tid på at beskrive præcist hvad du gerne vil vide eller hvilket produkter du vil have råd omkring eller hvordan du angriber et bestemt marked.

Synes det er så useriøst, når man beder andre om at kommer på ideer til én selv. Hvis man ikke engang kan finde på noget selv, hvorfor så starte som selvstændig?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 15:36

Jeg kunne nu godt gå ned i dybe detaljer - men det er ikke noget der vedkommer sagen.

Jeg har en helt klar ide, men hvorfor er der nu noget i vejen med at lade sig inspirere af andres indput? - Det er vel også en af meningerne med et forum som dette. Og som jeg kan se, så bidrager du ikke med noget konstruktivt til min tråd.

Det syntes jeg til gengæld er useriøst. !

Så tak for snakken KennM - vi har vist ikke mere at drøfte!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:43

Men hvad pokker er det du søger? Hvilken inspiration - det er netop det jeg spørger om i mit første indlæg og du har stadig ikke givet et svar på dette..

Så læs det igen og kom med noget konkret i forhold til, hvilken inspiration du søger..

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:52
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)