Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed hvor vi yder en service med Google Places virksomhedsprofiler. Jeg har tilhørende en hjemmeside hvor man kan bestille denne service og der kunne jeg godt bruge lidt feedback. Jeg skal bruge din ærlige mening om hjemmesiden, men først vil jeg lige sige at der er delte meninger omkring det at ”sælge” Google Places fortegnelser til virksomheder da det er 100 % gratis at lave selv men jeg syntes, at det er en god ting man har muligheden for at få det lavet hos nogen der har forstand på det, da der er mange virksomheder der ikke har tid til selv at få det gjort eller ikke gider sætte sig ind i hvordan det egentlig fungere og derefter få sin forretning oprettet og det syntes jeg er en skam fordi der er mange fordele ved at være synlig på Google med en Google Places virksomhedsprofil, især hvis man har en fysisk butik og ens kundekreds er blandt lokalbefolkningen.

Du finder hjemmesiden her: www.netsaloon.dk 

-          Er siden nem at bruge?

-          Er servicen/Google Places forklaret ordentligt?

-          Hvad syntes du om siden generelt?

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen

Matias

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Slet ingen der vil sige deres mening om hjemmesiden?

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:47

Jeg synes, at din side ser fin ud, omend den er en smule kønsløs. Teksten er kort, præcis og nem at forstå. Siden er som sagt ikke prangende, men konceptet er simpelt og du sælger kun én service, så det passer fint til siden.

Må jeg spørge hvor lang tid, din virksomhed har kørt, og om der er et marked for denne service? Spørger af ren nysgerrighed.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:00

Hej Matias.

1. Jeg synes siden er enkel og nem at klikke sig rundt på.

2. Jeg får et indblik i jeres arbejdsområder, men ville gerne kunne læse mere.

3. På forsiden starter jeg med at læse det der står i slideshowet men inden jeg har læst færdig, skifter den til næste dias. Her ville jeg måske give de besøgende 3 sekunder længere at læse i så man ikke bliver forstyrret og evt. med en skrifttype der giver lidt mere troværdighed hvis det kan lade sig gøre. Det var lige min mening her fra.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Tak for jeres mening begge to! 

F.Baastrup: Jeg startede virksomheden for snart en måned siden så den er stadig helt ny og ja, markedet for denne service er "stor" fordi der jo er så mange virksomheder rundt omkring i danmark som kan drage nytte af en Google Places fortegnelse. Jeg ved, at der ihvertfald er 5 andre virksomheder og måske flere som yder den samme service som mig. Så jo der er et marked for dette det er helt sikkert.

Opbygning.dk: Jeg er enig med dig i at billederne skifter for hurtigt, det får jeg ordnet. Er skriften utroværdig? Hvordan kan den blive bedre, skal jeg vælge en mere "normal" skrifttype?

Venlig hilsen

Matias

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:27

1.800 kr.? Det er sgu nemt tjente penge.. Nok om det.

Jeg synes du skal rette Facebook og LinkedIn op, så det er parallel med footer-tekst.

Når man er inde på siden "Google Places" fx, ville det være rart at menupunktet øverst skiftede farve, så man kunne se at det var netop dér man var.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Hej Tobias

Jeg retter de sociale ikoner og super god idé med farve skift i menupunketet!

Med 1.800,- for at få oprettet en Google Places er jeg faktisk en af de billigste i forhold til mine konkurrenter som har priser på helt op til 4.500,- for præcis samme service.

Og så skal man tænke på at når man bestiller servicen hos mig kan man få rettet og opdateret profilen lige så tit og ofte man ønsker. 

Venlig hilsen

Matias

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)