Hej Aminoer Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed hvor vi yder en service med Google Places virksomhedsprofiler. Jeg har tilhørende en hjemmeside hvor man kan bestille denne service og der kunne jeg godt bruge lidt feedback. Jeg skal bruge din ærlige mening om hjemmesiden, men først vil jeg lige sige at der er delte meninger omkring det at ”sælge” Google Places fortegnelser til virksomheder da det er 100 % gratis at lave selv men jeg syntes, at det er en god ting man har muligheden for at få det lavet hos nogen der har forstand på det, da der er mange virksomheder der ikke har tid til selv at få det gjort eller ikke gider sætte sig ind i hvordan det egentlig fungere og derefter få sin forretning oprettet og det syntes jeg er en skam fordi der er mange fordele ved at være synlig på Google med en Google Places virksomhedsprofil, især hvis man har en fysisk butik og ens kundekreds er blandt lokalbefolkningen.
Du finder hjemmesiden her: www.netsaloon.dk
- Er siden nem at bruge? - Er servicen/Google Places forklaret ordentligt? - Hvad syntes du om siden generelt? Ser frem til at høre fra jer! Venlig hilsen Matias |
Slet ingen der vil sige deres mening om hjemmesiden?