Hej Christoffer. Hvis du ikke allerede har takket ja til et af de mange tilbud der er kommet, vil jeg gerne tilføje Contentor til dine valgmuligheder. Vi er et svensk skribentbureau med kontor i Helsingborg, som har mange års erfaring med SEO, oversættelse etc. Vi har 14 danske skribenter ansat og vil meget gerne give dig et tilbud og vise, hvad vi kan. Vores hjemmeside; www.contentor.se (tryk på det danske flag for den danske side). Skriv også gerne til mig på mail; soren@contentor.se. |
Brydesen:Hej Christoffer. Hvis du ikke allerede har takket ja til et af de mange tilbud der er kommet, vil jeg gerne tilføje Contentor til dine valgmuligheder. Vi er et svensk skribentbureau med kontor i Helsingborg, som har mange års erfaring med SEO, oversættelse etc. Vi har 14 danske skribenter ansat og vil meget gerne give dig et tilbud og vise, hvad vi kan. Vores hjemmeside; www.contentor.se (tryk på det danske flag for den danske side). Skriv også gerne til mig på mail; soren@contentor.se.
Håber at høre mere fra dig.
Mvh
Søren Brydesen
Asst. Country Manager Contentor
Hej Søren,
Det lyder spændende, men jeg vil lige høre, om I kunne skriver SEO-tekster? Eller om I også hjælper med andre aspekter af SEO som f.eks. linkbuilding, teknisk optimering af hjemmesiden m.m.?
Med venlig hilsen,
Alexander