Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside til nyt informationsgivende projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhusstuderende.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går med tanken om at oprette en virksomhed, som primært skal bestå af en hjemmeside, som er informationsgivende til unge, altså omkring hvor de kan finde forskellige ting i deres by.

Er der nogen derude der har god erfaring med at lave en hjemmeside, den information jeg søger er, hvorvidt der er nogle faldgruber, ting man skal være ekstra opmærksom på?

De ting jeg forventer at hjemmesiden skal indeholde er:

- Menu
- Opslagsværktøj
- Forum

Alt i alt forventer jeg altså ikke, efter mine egen overbevisning, det store af hjemmesiden, den skal blot informere, oplyse og guide folk.
Udover dette, vil der på sigt så kunne være en indtægtskilde i dette? Jeg tænker på reklamer osv. på sitet, i forhold til antallet af besøg.

På forhånd tak!

Mvh

Christian Lund

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:33

Har du vurderet behovet, for sådan et informationssite? Jeg tænker der er et væld af forksellige informationer, man kan have en interesse for at videregive, men vhad er der behov for? 

Jeg tror det vil være mest givende for dig, at finde et konkret eller unikt koncept, og da være den bedste til at videregive denne information (i stedet for at ramme bredt) - Jeg tænker f.eks. bedste steder at gå i byen, klubber osv. (Dette bør du vurdere ud fra din målgruppe, ja dette endnu et punkt)  -Har du tænkt på målgruppen, hvem vil du gerne informere?

Når du har styr på din målgruppe, og indhold på dit site kan du sagtens smide nogle reklamer på siden, og forhåndeltig tjene på længere sigt.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhusstuderende.dk Skrevet kl. 11:37

Hej Emil.

Tak for dit hurtige svar.

Jeg har overvejet hvilken information der skal videregives, og har også fundet, efter mine undersøgelser, en niche.
Så selve bagtanken ved siden er ikke allerede oprettet som domæne, og jeg føler derfor at der er belæg for at påbegynde siden.

Mit problem er dog, at jeg ikke har nogen erfaring med oprettelsen af hjemmesider.

Er der nogle webhoteller man skal holde sig fra, og andre der kan anbefales?

Mvh

Christian Lund

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02

Hej,

Vi vil sagtens kunne lave og stå for alt oprettelse på dit projekt, du kan kontakte os på soren@nytfundament.dk og så kan vi snakke om det.

Vi har god erfaring med informations hjemmesider og vi kan lave den som du ønsker, ydermere kan vi have en snak om hvad det helt  præcist skal have lavet.

Venlig Hilsen

Nyt Fundament

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)