Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Algebehandling og kassevogn ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg købte sidste år en højtryksrenser der desværre blev for lille til at lave algebehandlinger med og skulle så ud og have ny og større hvilket jeg har fået nu. Den lille kunne være i en alm. st. car bil, men den nye krævede en kassevogn grundet højden på den nye maskine.

Den nye maskine er en del tungere end den gamle, men har godt nok 2 ramper til at køre den op og ned, men kunne man gøre noget smartere ?

Her tænker jeg at smide maskinen ind bagi og så bare tilføje ekstra slanger så den ikke skal hives ud ved kunderne, men kun slanger der skal hives ud.

Jeg tapper godt nok vand fra kunden så der skal vandslange fra huset og ud i bilen og omvendt slange fra bilen og ud til min dyse til at sprøjte mit algemiddel ud.

ved godt det er mit valg i sidste ende, men hvad tænker i er nemmest ? at lade den stå i bilen ( med åben sidedør så der ikke er kulilte i bilen) eller hive den ud og op til huset ?

Sidste år var der ingen dilemma, der var det jo bare at hive den lille ud og igang ;)

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  LS-Hobby.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

du kunne da bare stille den på en trailer og bygge en kasse rund om den og slangerne på tromler har set et par stykker

efter hånden, så er det bare at kører traileren op til huset jo nemmer kan det jo ikke være

hav en god og held og lykke med høj trykken jo husk bare at maskinen skal havde riglig luft det er vist ikke nok med at åbne side døren

der skal mere til tror jeg nok i må gerne ratte mig hvis jeg er forkert på den

 

mvh

Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg har snakket lidt med nogen andre algebehandlere og de har sløjfet trailerne igen efter kort tid, de siger de ikke er til at komme rundt med i mange villakvartere, grusveje og skovveje, så de har valgt kassevogne også derfor jeg valgte kassevogn istedet for trailer :) der er jo en del stop på sådan en uge og tid er penge ;)

Men kan godt være du har ret i jeg skal have den ud og den ikke kan stå i bilen..

Dem jeg har spurgt er nemlig meget delt med det og nogen har helt andre typer maskiner og nogen har selv vand med i tanke..

men lige pt. hælder jeg nok mest til at hive den ud :)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

hvilken anlæg har du købt??

jeg påtænker at købe reno 190 bar med div udstyr til omkring 20.000 kr.

kører du sweatdeal i hele landet, og hvornår kører du dealen, jeg har opgivet dealen igen, da jeg ikke satser 100% på det som dig

 

thomajeg regner med at kan have det bag i bilen, med 2 løse ramper

 

thomas

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Købt en demomaskine med 250 bar, den anden lille (magen til den du købte) kan ikke trække teleskopstængerne, der kommer ingen algemiddel med ud :(

Jeg er lige blevet snydt af en dealsite så lige pt er jeg på standby og satser på omdeling af endnu flere flyers og mulig radiospot i nordjylland, midtjylland og østjylland..

Jeg tror ikke du kan have et af de større anlæg bagi bilen, det var grunden til jeg blev nød til at skifte til kassebil, havde købt anlæg, men kunne ikke være der i højden og mine slanger og især teleskopstangen blev et problem :( altså hvis du havde købt en alm st.car (peugeot 307)

/mikkel

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

okay, vi har reno højtryks renser lige i nabo byen, og håber jeg kan finde noget der i demo eller meget lidt brugt.

ved reno er et gammelt godt mærke, og de har lanser og det hele

jeg skal have den gamle bil skiftet indenfor de næste par mdr. skal synes, og tænker faktisk på at købe en magen til pænere og nysynet, for den kører sku fint og masser af plads, og så bare et par løse opkørsels ramper som jeg har brugt til den mobile rent vands.

og så kan jeg flytte det til traileren og bruger vand derfra hvis jeg vil.

nå, det var da træls var det ikke lands dækkende du havde fået.

jeg tænkte på hvordan man finder solcelle kunderne, for det vil jeg satse noget på, men det er jo privat, så man kan jo ikke bare kontakte dem.

thomas

 

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 42
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Haløj Kriger.
Hvis jeg var dig vil jeg kigge mig om efter en maskin cargo trailer, den er lav og lukket. Meget bevendt hvis du spørger mig.

Held og lykke

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas: jeg kiggede også på toyota sportsvan, men den var altså også for lille, blot så du er opmærksom på det :) med at komme ud til de private er der jo mange muligheder, men de koster jo lidt allesammen :)

Martin: Kører du selv rundt med trailer i dit arbejde ? tænker bare som mange andre siger at det tager ekstra tid og den er besværlig ved skovveje, grusveje og små villaveje?. Og den tager jo lidt ekstra diesel ;)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg har lige købt en anden fiat multipla i grå nysynet, og min som du har set har jeg kørt næsten 25000 km i uden nogle problemer, så nu prøver vi igen og 10.000 i byt, og der kan du sagtens gave en stor højtryksrenser i højden og så lige et par løse ramper, og du kan endda have en lille tank hvis du ville.

 

så nu får jeg reklame på min trailer og bil i næste uge

håber mine annoncer giver noget ifra uge 10 af

 

thomas

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thomas

Jeg har jo købt mig en Hiace og så har jeg lig installeret mit anlæg fast i bilen og så med slangeoprul, så jeg ikke skal have den ud og ind..

Fik kontakt til en anden der hjalp lidt med hvilke ting jeg skulle have i bilen for at gøre det nemmere og hurtigere imellem hver behandling så nu skal jeg ikke have noget ud :) skønt..

Lyder godt du får lidt reklame på trailerne det giver helt sikkert noget :)

jeg har også lige fået sat på kassevogn..

Jeg har idag snakket med google adwords hvor de sætter kamagner op for mig i hele landet og så prøver jeg noget lokalradio af.. ja og så må jeg vidst snart ud med de mange flyers he he

Mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)