Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Solcelle Sælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Det seneste år er Solcelleanlæg i Danmark steget helt ekstremt.
I den forbindelse har jeg startede et tømrerfirma som opsætter solceller, og vi har mere end 500 anlæg bag os. Vi er 2 biler der stadig opsætter anlæg hverdag.

Jeg har i den forbindelse opbyggede en rigtig stor viden inde for solceller, og specielt inde for regeringens nye ordning.
Da opgaverne hos mine samarbejdspartner er ved at gå lidt ned af pga, salget fra private er faldet og salget for erhverv ikke er begyndt helt endnu, hos mine samarbejdspartner, søger jeg derfor flere samarbejdspartner, som kunne være interessede i at bruge mit firma som montør.
Vi dækker hele sjælland, og har som sagt mere end 500 anlæg bag os.

Pga min ekstreme viden, trækker sælger genet også i mig. Jeg ønsker at komme ud og snakke med kunderne og få solgt dem anlæg. Både privat, erhverv og landmand.
Derfor vil jeg også tilbyde mig selv som "kørende konsulent" eller "kørende sælger". Komme ud til kunderne og sælge solcelleanlæg.
Jeg er den perfekte sælger inde for dette produkt, pga min enorme interesse for solcelle teknologi.
Jeg bor på sjælland, og er interessede i at køre på hele sjælland. Jeg er udstyret, med bil, Monteringssystem, og en solcelle som jeg kan fremvise kunderne, både sorte og Alu på 200 og 250 watt.

Jeg hører meget gerne fra jer hvis nogen solcelle leverandør er interessede

Mange tak for i læste dette!! 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par idéer:

- få lavet en hjemmeside med en masse referencer OG billeder af anlæg. Sørg for tilladelse af kunden og nævn eks. adressen

- Undersøg mersalgs muligheder til tidligere kunder

- På hjemmesiden skal du beskrive dit produkt inkl. mulige garantier.

Som du selv ved, vil du i 2013 opleve meget få solgte anlæg til private og jeg vil derfor tro at du må finde nye leveveje.......

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)