Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge 3.000 t-shirt med tryk.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt siddet og kigget på mange websider som laver T-shirt tryk, og finder tit at de er meget dyre, især deres T-shirts. Jeg skal selv bruge en fast trykker til at lave mange t-shirts hen af vejen, men i starten kun 30 af hver slags design. Jeg søger T-shirt som koster 15,- stk. og tryk må koste hvad tryk nu koster, i høj kvalitet.

Du skal virkelig kigge dig omkring, for jeg har selv skrevet/ringet til mange, og så smidt dem fra igen, ved fx. Lang svartid eller de simpelthen er for dyre.

Hvis du finder en god trykker til gode penge, så skriv gerne til mig. Jeg har ikke fundet en fast trykker endnu, men har nogen stykker i hånden som jeg overvejer.

En T-shirt som er god og billig, er fruit of the loom :)

Mvh.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger ikke  fruit of the loom af en grund den er ikke god nok i min verden de er skæve men rigtig billige er de da.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meste af mit tøj er ellers fruit of the loom, og det virker bare 100% synes jeg. Har hvertfald ikke oplevet de er skæve, men nu arbejder jeg heller ikke med MANGE af dem, jeg har jo kun en 10 stk, så måske jeg har været heldig :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Olsen:

Jeg har personligt siddet og kigget på mange websider som laver T-shirt tryk, og finder tit at de er meget dyre, især deres T-shirts. Jeg skal selv bruge en fast trykker til at lave mange t-shirts hen af vejen, men i starten kun 30 af hver slags design. Jeg søger T-shirt som koster 15,- stk. og tryk må koste hvad tryk nu koster, i høj kvalitet.

Du skal virkelig kigge dig omkring, for jeg har selv skrevet/ringet til mange, og så smidt dem fra igen, ved fx. Lang svartid eller de simpelthen er for dyre.

Hvis du finder en god trykker til gode penge, så skriv gerne til mig. Jeg har ikke fundet en fast trykker endnu, men har nogen stykker i hånden som jeg overvejer.

En T-shirt som er god og billig, er fruit of the loom :)

Mvh.

Problemet som der er til stede i dit tilfælde, er at 30 stk. af hvert design er et relativt lille antal . Det medfører nemlig store omkostninger hvis man eksempelvis ønsker at benytte direkte tryk med textilfarve, sammenlignet med større partier med samme tryk. Digitale tryk bliver dog pænere og pænere, hvorfor du bør overveje muligheden for digital print på dine t-shirts, omend at priserne stadig vil være noget højere end hvis du eksempelvis bestiller 2000-3000 stk med samme design.

- Emil

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dog lidt nervøs for digital tryk, da jeg ønsker at trykket skal være høj kvalitet og holde så længe som muligt.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan personligt også gå op til 100stk af hver T-shirt. Synes stadig priserne ser høje ud.

Mvh.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Digitaltryk på 3000 stk ville være det glade vanvid :) det er slet slet ikke i nærheden af hvad jeg ville lave som digital tryk og slet ikke hvis trykkes er i en farver alt over 20 stk ville ikke blive lavet som digital tryk her i huset 

http://www.youtube.com/watch?v=PJ6Gp6u8sSo

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Digitaltryk på 3000 stk ville være det glade vanvid :) det er slet slet ikke i nærheden af hvad jeg ville lave som digital tryk og slet ikke hvis trykkes er i en farver alt over 20 stk ville ikke blive lavet som digital tryk her i huset 

Det var nu mere det, at digitaltryk ville være velegnet til mindre partier, evt. med mange farver som jeg ville frem til - ikke at man skulle bruge digitaltryk til større partier :)

- Emil

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne - GET LABELS ApS:

Hej Jonas,

Hvis du har tålmodighed lidt endnu, så skal du få en SKRAP pris fra os......

MVH Bjarne

GET LABELS ApS

Der går nok 14 dage før jeg bestiller.

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

3.000 hvide T-shirts 160 M2 inkl. tryk i én farve for og bag (samme tryk):

Pris kr. 16,90 pr stk. ekskl. moms.

Prisen inkluderer levering 1 adr. DK, repro, prøve og enkeltposeindpakning.

MVH

Bjarne

GET LABELS ApS

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)