google kan vel bedst lide gode-gaver ... da godegaver jo rent faktisk er et ord for google... men hvis der ikke findes en eneste side der har "gode gaver" på sit website, så kunne den godt kigge efter godegaver... men ville ikke satse mine lommepenge på det...
men humant ville jeg hellere skrive godegaver end gode-gaver...
Så hvem vil du helst gøre glad... søgemaskinerne eller brugeren... ;- )!...
Google er desværre ikke intelligent nok til at forstå hvad GodeGaver betyder, så ordet vil blive indekseret eksakt som det står. Jeg vil tro at der ikke er mange som vil søge på ordet, så brug endelig "Gode-Gaver".
Jeg læser nu artiklen som at underscore nu OGSÅ fungerer som ord-separator i URL''er - ikke i stedet for bindestreg. Det understøtter mine egne erfaringer.
Hvis "Gode Gaver" er dit Brand domæne, og du ikke har med andet end gaver at gøre ville jeg købe begge domæner, lægge indholdet på "gode-gaver" og lave en 301 redirect på "godegaver" så brugerne kan skrive det i deres browser, men ender på "gode-gaver". På den måde vil du kunne opnå en bedre ranking på ordet "gaver".
Hvis du derimod også beskæftiger dig med andre services/produkter er det lige meget hvad siden hedder, så skal du hellere koncentrerer dig om at finde et kort precist ord som fænger, og brugerne kan huske, så kan du altid optimere et subdomæne på ordet "gaver"