Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuldsejlet projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjalp i efteråret 2011 et familiemedlem med at starte en cafe. Vi oprettede et holding selskab hvor cafeen derunder blev oprettet som et selstændigt aps med et inskud på 80000. jeg har lånt familie medlemet 330000 kr og fået et såkalt gældsbrev på det. Har ellers intet haft med cafeen at gøre. Et år efter har det vist sig at cafeen har givet et kæmpe underskud med flere ubetalte regninger og gæld til banken i form af en kassekredit. Cafeen blev lukket i efteråret 2012 og er endnu ikke blevet erklæret konkurs. Familiemedlemmet ejer ikke en krone og forsøger at løbe fra alt således jeg står med katten i sækken. For at gøre krisen total hænger vi på det lejemål som cafeen var drevet i da vi har lejet det personligt. vi er sat ud af lokalerne pga husleje restance. Hvordan forholder jeg mig beds muligt til dette, skatvæsnet ? Gældsbrev ? Lokaler ? Kan noget af tabet overføres til min personlige inkomst som fradrag ? må udlejer ændre i lejebetingelserne da han skal forsøge at genudleje lokalerne ?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 13:17

Øv øv øv, Det er aldrig sjovt.

Men hvor vil du hen med dit indlæg?
Du stille ikke noget spørgsmål?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:20

hojben:

Øv øv øv, Det er aldrig sjovt.

Men hvor vil du hen med dit indlæg?
Du stille ikke noget spørgsmål?

Lige mine ord - hvad er dit spørgsmål? Vil du vide om der er nogen måde, hvorpå du kan få nogen af dine penge tilbage? Som kreditor vil jeg formode, at når/hvis selskabet går konkurs så vil du stå som en kreditor der skal modtage penge fra selskabet i form af de værdier som er at finde i cafeen.

Jeg mener ikke, at I personligt kan få efter dit familiemedlem.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)