| Kære Aminovenner, | 
Hej Alexander,
Det kan vi hjælpe med - ring / mail gerne yderligere detaljer. Sox fx. antal, ønsket kvalitet og type, hvad leverer du af filer etc.
MVH Bjarne
GET LABELS ApS
 Debat
             Debat

| Kære Aminovenner, | 
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
| Hej Alexander, Det kan vi hjælpe med - ring / mail gerne yderligere detaljer. Sox fx. antal, ønsket kvalitet og type, hvad leverer du af filer etc. MVH Bjarne GET LABELS ApS | 
MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS
| Det kan Thomas Reberholt fra Tex-tryk helt sikkert også hjælpe med. Jeg var i Aalborg i sidste uge og se bl.a. hans maskiner og produktionsareal - der er tale om ret heftige sager.. :-) Find ham her: http://tex-tryk.dk/ og http://www.amino.dk/tex-tryk | 
| Hej Det vil jeg bestemt kunne lave for dig :) 98101088 info@tex-tryk.dk | 
| 
 Hej Thomas, Jeg har sendt dig en mail. Med venlig hilsen, Alexander | 
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
| Du kan også bruge www.spreadshirt.dk. Jeg har ikke selv prøvet det, men de skulle levere til overkommelige priser og i god kvalitet. | 
Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk
| Pas på med spreadshirt, har engang modtaget noget i "MEGET" dårlig kvalitet... ;) | 
| Hej Alexander. Alt efter antal har vi hurtig levering af standard Tshirts med tryk i 4 farver til en billigere pris. vi producerer i EU og Indien. leverings tid er fra 7 dage-3 uger Du kan fange os på: projects@visual-id.dk 53347904 Med venlig hilsen Claudio | 
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
| 
 Har sendt dig en mail Claudio. Med venlig hilsen, Alexander | 
| 
 Jeg kan også kun sige god for Thomas kvalitet og service - tingene kører som smurt hver eneste gang, og leveringen kan ske MEGET hurtigt hvis man beder om det. - Emil |