Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til SEO + Flere besøgende

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har siden tvtjenester.dk og har tidligere bedt om feedback og hjælp til siden. 

Nu er det så SEO delen jeg meget gerne ville have nogle gode råd omkring, jeg synes umiddelbart jeg forsøger at opbygge links stille og roligt, mine indlæg ryger på facebook, og jeg er stille og roligt igang med Google+. 

Er der noget jeg har glemt eller overset? noget som gør min side dårlig SEO mæssigt? 

De søgeord jeg forsøger at komme op på er lige PT. TV2 Play, Netflix Danmark, HBO Nordic.

Jeg hopper meget op og ned på google den ene dag 37 pladser+ den anden 50- hvad kan jeg gøre? 

På Forhånd Tak For Hjælpen. 

Hilsen Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:49

dit link virker ik her ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:54

jonas33:

dit link virker ik her ?

Linket forneden virker!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:54

jonas33:

dit link virker ik her ?

Er rettet :-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:57

Volt & Volume:

jonas33:

dit link virker ik her ?

Linket forneden virker!

nu virker det hele !Big Smile

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:04

Hej Casper

Du prøver at ramme top placeringer på søgninger, der ingen mening giver. Hvorfor vil du gerne ranke på "Netflix Danmark". Hvis du analyserer på hvad personen søger efter, så vil du hurtigt kunne se at der med stor sansynlighed er tale om en person der er meget "doven" og egentlig bare vil ind på Netflix. Så ligegyldigt om du rammer #2 på den søgning vil den nærmest ingen ting være værd, og du vil have en utroligt lav CTR%, fordi at søgeren vil én ting "ind på netflix.

Det samme med TV2 Play og HBO Nordic.

Du skal hellere få placering på long-tail søgninger, hvor søgeren ikke nødvendigvis vil ind på den officielle side. Det kan for eksempel være en person, der søger efter noget ala "netflix gratis i 30 dage", hvor du kan få søgeren ind og vise en affiliate kampagne på netop det.

Noget ligeledes kan findes på TV2 Play.

Det jeg egentlig kort sagt prøver at sige er: Lad være med at spilde for mange kræfter på brand navne eller søgninger hvor personen egentlig bare vil ind på den officielle side.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 12:04

Det ser ud til at dine ads er lidt "top heavy" hvilket google ikke kan lide.
Der er generelt også mange af dem.

Hvis du vil have et tilbud på keyword research & on-/off-site SEO, så kan du kontakte mig og så kan vi finde ud af noget.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 12:07

Rasmus K:

Hej Casper

Du prøver at ramme top placeringer på søgninger, der ingen mening giver. Hvorfor vil du gerne ranke på "Netflix Danmark". Hvis du analyserer på hvad personen søger efter, så vil du hurtigt kunne se at der med stor sansynlighed er tale om en person der er meget "doven" og egentlig bare vil ind på Netflix. Så ligegyldigt om du rammer #2 på den søgning vil den nærmest ingen ting være værd, og du vil have en utroligt lav CTR%, fordi at søgeren vil én ting "ind på netflix.

Det samme med TV2 Play og HBO Nordic.

Du skal hellere få placering på long-tail søgninger, hvor søgeren ikke nødvendigvis vil ind på den officielle side. Det kan for eksempel være en person, der søger efter noget ala "netflix gratis i 30 dage", hvor du kan få søgeren ind og vise en affiliate kampagne på netop det.

Noget ligeledes kan findes på TV2 Play.

Det jeg egentlig kort sagt prøver at sige er: Lad være med at spilde for mange kræfter på brand navne eller søgninger hvor personen egentlig bare vil ind på den officielle side.

Giver mening, tak for feedback.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:11

Lige et par ting omkring siden. Kan se du fra forsiden linker ud til dit themes designer (Graphene theme) og til wordpress.org, vel ikke nødvendigt?

Dertil kunne du ved, at gøre eks. din guide til Netflix længere. Personligt overvejer jeg Netflix og ville gerne prøve det. Til dette skal jeg have overbevist konen om hvor nemt det er. Jeg kan love dig, at hvis hun som novice læser din guide, så leder hun efter en anden, da der ikke er mere guide over den :-)

Når det er sagt, så vil du ved at gøre den længere også give google flere ord, at lege med og derved også mulighed for bedre placering. Brug mere tid på en guide, udpensel hvad der skal gøres, evt. med screendumps osv. Det giver også læseren noget at arbejde med da det ellers hurtigt giver et forvirrende billede af nogle reklamer og ikke mere...

Håber det var lidt konstruktiv kritik som du kan bruge og så var der også lidt seo blandet ind :-)

/Tom

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 12:14

Tom Jensen:

Lige et par ting omkring siden. Kan se du fra forsiden linker ud til dit themes designer (Graphene theme) og til wordpress.org, vel ikke nødvendigt?

Dertil kunne du ved, at gøre eks. din guide til Netflix længere. Personligt overvejer jeg Netflix og ville gerne prøve det. Til dette skal jeg have overbevist konen om hvor nemt det er. Jeg kan love dig, at hvis hun som novice læser din guide, så leder hun efter en anden, da der ikke er mere guide over den :-)

Når det er sagt, så vil du ved at gøre den længere også give google flere ord, at lege med og derved også mulighed for bedre placering. Brug mere tid på en guide, udpensel hvad der skal gøres, evt. med screendumps osv. Det giver også læseren noget at arbejde med da det ellers hurtigt giver et forvirrende billede af nogle reklamer og ikke mere...

Håber det var lidt konstruktiv kritik som du kan bruge og så var der også lidt seo blandet ind :-)

/Tom

Perfekt Tom det er lige hvad jeg har brug for :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)