Hej Jeg har en Scannet webshop, og er konverteret fra det gamle nyhedsbrevsmodul til Loyalty Manager. Iflg. deres specifikationer håndterer den og bouncede e-mails - det synes jeg bare ikke, at jeg kan se. Min mail-liste er bygget op gennem 6 år, og jeg synes det er underligt, at der ikke er en eneste mail-adresse, der bouncer? Jeg oprettede en modtager, som jeg VED, ikke findes, og den blev ikke fanget. Er der nogen, der har erfaringer med løsningen - stiller jeg for store krav, eller er der virkelig et problem? Det skal siges, at jeg har fejlmeldt det hos Scannet, men endnu ikke fået en tilbagemelding (andet, end de synes, det ser underligt ud). Jeg ligger på grænsen mellem to moduler, så derfor er det vigtigt for mig, at få ryddet op i listen. Det skal lige siges, at jeg kun er interesseret i at høre om Loyalty Manager, jeg er ikke interesseret i tilbud på hverken nyhedsbrev-moduler eller shop-løsninger. MVH |
Hej
Slet ingen, der kan bidrage med erfaringer?
MVH
Kirsten