Hvad er brugervenligt på en hotelportal
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Hej Aminoer,
Vi arbejder aktuelt med en online bookingportal for hoteller - det er ikke affiliate og heller ikke "white label", der vel er det samme.
Det er et konkret dansk rejsebureau, altså et dansk aktieselskab under dansk lov og med dansk hotline osv.
Rejsegarantifonden og den slags ting er naturligvis på plads.
Spørgsmålet er, hvad I opfatter som brugervenligt på en bookingportal?
Hvad er vigtigt, udover prisen, når I booker et hotel online?
Hvad er den lille detalje, som I lige mangler
Hvad bliver I irriteret over, når I ønsker at booke et hotel?
Hilsen, Robert
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
27-01-2013 kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hold kæft jeg læste det som Hospital, min fejl!
Hvad er vigtigt, udover prisen, når I booker et hotel online?
At der er gode anmendelser!
Hvad bliver I irriteret over, når I ønsker at booke et hotel?
Hvis der er for lidt valg muligheder, og for lidt billeder.
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Nønne
Skrevet
27-01-2013 kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg synes der på rigtig mange hjemmesider , mangler nogle ordenlige beskrivelser af forskellene på værelserne - Og især også billeder; som der allerede i nævnt. :)
Svar
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Danskere er faktisk ret godt trænede i at læse linier og ikke bogstaver.
Derfor kan jeg godt forstå, at hotelportal kan blive til hospital :-)
ud kna skkiert osgå lseæ havd jge skrveri un.
Hilsen, Robert
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
27-01-2013 kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
ud kna skkiert osgå lseæ havd jge skrveri un.
Hehe, ja en klassiker :)
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Jan Deleuran
Fra
Ifindu.dk
Skrevet
27-01-2013 kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
At der er en form for personlig kontakt, således man bliver tryg ved at alt er i orden ved booking...
f.eks. en videochat, hvor det evt. kun er hoteldelen der har cam på, ellers blot en chat.
Det er faktisk ikke noget man ser på andre bookingportaler, men ville helt sikkert booste bookingantallet.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Hej Deleuran,
Jeg kan sagtens video-chatte, men mon ikke mit fjæs skræmmer folk væk, og så kan vi lukke imorgen? ;)
Men det, som jeg forstår, er, at du efterlyser en chatfunktion (på dansk).
Hilsen, Robert
Svar