Hej Jeg laver rådgivning og behandling af angst. Tilbyder gratis samt brugerbetalt ydelser. Det hele foregår via video'er - som jeg har ca. 100 stk af på siden. Her ud over laver jeg LIVE WEB-TV en gang om ugen. Jeg bruger altså det digitale medie til at rådgive og til af skaffe kunder. Nu er jeg parat til at lave video'er, med længere varighed og med flere gode råd imod angst - video'er som brugeren skal betale for. I et par dage har jeg gennemrodet nettet, og der findes enkelte løsninger til feks. wordpress, hvor der er muligt at lave pay-per-view. - Jeg er IKKE interesseret i løsning, hvor udbyder hoster film, klarer betalinger mv - de findes (også i dk), og er ALT for dyre. De skal have.. feks. 30% af omsætningen sys jeg at ha set! Ovenstående løsning koster theme + plugin + evt betalingsløsning + vimeo host = ..meget billigt.. Gode Hilsner |
er også på udkig efter et ligne system.. har kun fundet videotool og et par enkle ligne... men de dækker ikke helt behovet da der skal betales for traffik osv.. følger lige med her ;-)