Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo/vandmærke til mine billeder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Serenity Arts Photography Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg er LOST....

Jeg er fotograf (nystartet) og skal bruge det sejeste logo + vandmærke til mine billeder mv.

Det skal OSE af prof-top-dollar-kvalitet og ikke på nogen måde være "sødt, sjovt eller nuttet"

Ønsket er at der kan stå:

Fotograf Anja Ekstrøm

www.serenity-arts.dk 

meeeeen jeg er åben overfor gode ideer.... Jeg er nemlig selv total ideforladt....

Sidder der nogle af jer og keder jer, så tager jeg gerne imod inspiration....

TAK ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

Har du tænkt dig selv at lave det?

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Serenity Arts Photography Skrevet kl. 17:57

Nej, men jeg skal have en ide/et forslag før jeg kan sige ja/nej til betaling.

Dog er jeg helt nystartet så jeg skal holde udgifterne i bund og skal bede om et super godt tilbud eller en byttehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Anja Ekstrøm:

Nej, men jeg skal have en ide/et forslag før jeg kan sige ja/nej til betaling.

Dog er jeg helt nystartet så jeg skal holde udgifterne i bund og skal bede om et super godt tilbud eller en byttehandel.

Du får ikke et logo der oser af top dollar prof kvalitet, for det prisleje du ligger i. (det kan godt være at der nu er et par stykker der er uenige, fordi de da har fået et logo "der så flot ud" inde på fiverr - men sådan er det altså, pris og kvalitet hænger sammen)
Et "dyrt" professionelt logo er en investering der tjener sig selv hjem på kort tid, da det trækker kunder til som ellers ville have valgt et andet firma, men blev "lokket" af dit fængende professionelle visuelle udtryk.
Du kan se en kampagne jeg har kørt her på amino her: http://www.amino.dk/forums/t/184929.aspx
Mvh.
Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Newminded Skrevet kl. 01:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja.

Jeg keder mig ikke men blev aligevel nysgerrig, og kastede et blik på dit website. Dreamchaser sådan.....go for it :-)

Kan se du har et logo allerede (logotype/wordmark). Det vil være min anbefaling at du holder fast i tanken om en logotype. Du har et visuelt lækkert produkt, og det bør være det bærende i din viksomheds identitet. Derfor er der ikke nødvendigvis behov for et grafisk symbol, men en lækker og eksklusiv logotype, der også benyttes som vandmærke til dine billeder.

Din logotype kan bestå af en eller flere fonte evt. i forskellige vægte. Bemærk, at de fleste lækre fonte koster penge at benytte kommercielt, og man ofte skal betale for de enkelte vægte. Dvs. light, regular, bold osv. Jeg tror jeg ville vælge at lade dit navn stå alene, og integrere fotograf nedenunder i en mindre skriftstørrelse ligesom et pay-off.

Hvis du farer vild i junglen af fonte, og ønsker proffesionel assistance er du velkommen til at kontakte mig. 

Rigtig god vind med projektet - håber du kan bruge mit input :-)

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)