Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af firma navn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil lige høre om der har nogle gode råd.
Jeg står og er ved at købe et firma navn.
Planen er at jeg starter et ApS også køber navnet ( til er en tømrer firma) Det der så er at ham der har det nu så vil afvikle det ( går konkurs tro jeg) så er det lige at jeg jo nok skal handle nogle af de steder hvor han også har handlet. Tro i der er nogle problemer ved det? Kan der opstå nogle andre problemer osv? Er der noget i syndes jeg skal gøre eller være ops på.
På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46670
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville jeg nok genoverveje. Det kan absolut give problemer hvis du skal bruge nogle af de samme leverandører som ham der går konkurs og har navnet har brugt, og måske der også er kunder der er misfornøjede, så ligefrem købe et navn som er ved at gå konkurs ville jeg ikke gøre. Er det fordi du mener det i forhold til kunder giver goodwill eller hvorfor vil du gi penge for sådan et navn?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:33

Jeg arb som svend i firmaet nu og der er en god kundekras. Mester er gået sur i det og har mistet nogle penge på 2-3 kunder og en stor flytning. Så det er ikke så mange penge for selve navnet men køber også maskiner osv. Så jeg mener jeg kan få en god forretning op og køre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)