Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import huskesedl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at importere for først gang nu.

Hvad skal jeg husk når jeg importere?

Jeg er import registret. Jeg "har" købt nogle produktere der samled koster over 80kr som er post Danmarks gebyr men har lavet en aftale om jeg køber i mindre dele af gangen så jeg ikke skal betale 150 til dem.
Hvad skal jeg huske? Jeg skal selvfølig bruge en kvittering fra min levrendør men skal han bruge mit cvr nummer så det går orndtligt igennem tolden og til mit firma eller hvad? Hvad skal jeg mere huske? Skal jeg indberette noget til skat når jeg importere noget eller hvad? Skal jeg selv stå for at indgive det jeg har købt for osv. Det jeg i bund og grund søger er en slags huskesedl som jeg kan bruge til hver gang jeg importere noget nyt.
Fra Holbæk
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Fra  MerkurNord IVS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak mange tak :)
Har jeg dog læst, har også læst på skats hjemmeside, og toldberegneren og dvs debatter. Jeg syntes bare ikke tingene er klare nok og er derfor itvil om forløbet og om hvad jeg skal huske. :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

og her - http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=221988 og ja du er helt ansvarlig for korrekt indfortoldning af alle varer du som importørregistreret bringer ind i landet - håber de to links du dermed har hjælper, men ellers kan du jo bruge en speditør ved import hvis du føler dig grøn

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak!
En sidste ting, hvad skal jeg oplyse til min leverandør udover adresse?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)