Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med sponsor/investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i løbet af natten fundet en god ide/sindsyg ide inden for netværk og kommunikation / virksomheds netværk og privat.

Jeg har hørt folk der er mig nært og alle er helt oppe og køre over min ide og er jeg os selv.

Men ved ikke en skid om det eller hvordan jeg skal komme ud med det men er globalt 

Hvad skal jeg gøre her i mit spot vil pisse gerne ud med det og ser det som en ny tids ide.Men som sagt er ikke inde i hvordan man gør tingene hvad der skal bruges til det..

Nogle råd nogle man kan kontakte og snakke med om det et eller andet sted ?? eller hvordan?

Takker på forhånd undskyl der ikke er så meget om det men ville heller ikke sige for meget

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42

Start med for dig selv at få nattens ide struktureret ned på papir i detaljer. Lav så en forretningsplan for hvordan du forestiller dig det bragt ud på markedet, sæt dig ned og arbejd med at finde ud af hvad det kan koste og lav en tidslinje for udviklingen samt hvilke kvalifikationer du leder efter og hvilke kr du skal bruge - fordelt over tidslinjen

Tror du stadigt på den, så må du enten finde nogen i dit netværk der kan skubbe dig videre - eller søge investor (meget svært til en ide hvis ikke du selv kan løbe den i gang eller selv skubbe en god sum penge med i) - eller involvere nogen der laver noget tilsvarende, og høre om de er interesserede. Du vil opleve en vanskelig balance mellem at holde kæft med alt for ikke andre skal løbe med ideen, og fortælle alt for at der overhovedet er nogen der vil interessere sig, men du bliver nødt til at åbne MEGET for at få investorer ind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 12:48

Tak for hurtigt svar.

Alt er skrevet ned stod ud af sengen og gik i gang jeg ved hvordan det hele skal se ud. så måske jeg skal finde en designer af hvordan jeg ville have det som jeg så skal fremlæg for mulig investorer den som jeg ser som stor mulighed der gerne vil have en bid af kagen er nok google.dk.

eller kan jeg finde nogle der er ny uddannede inde for nogle af de ting jeg ved jeg skal bruge måske love en hvis %del af det og så de har muligheden for at sige ja eller nej??

Tilmeldt 1. May 09
Skrevet kl. 12:49

Lige en ting mere har gæld så kan ikke selv skaffe pengene nogle steder fra så skal enlig ud og finde en investorer

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:06
Tænk ideen igennem. Snak med familien, venner, kæreste, kone. Find ud af hvad de synes om ideen.
Herefter lav en forretningsplan så du får overblik over ideen. Hvordan skal den virke, kan den virke sådan, er det en god ide som er rentabelt osv osv,
Når du har en forretningsplan klar og du har fået belyst det hele i den så fortæller den om du skal droppe ideen eller gå videre med den.
Er den holdbar kan du herefter gå videre med den til en samarbejdspartner eller investor, finansiere selv, bank eller andet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)