Det gjorde gavn med den blå baggrund! |
edt
Det gjorde gavn med den blå baggrund! |
Hjalp helt klart med den blå farve. Godt lavet. |
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Ja, mange tusind tak, det vil jeg gå videre med! Damn, det er sgu flot! |
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!
Jeg kan sende dig AI-filen, hvis du vil have den - Jeg har konverteret den til vector-grafik |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Den blå farve hjalp gevaldigt :-) |
Jeg synes det er et fint logo. Personligt foretrækker jeg det oprindelige uden blå baggrund. At introducere en farve mere gør det (for mig) mere rodet. Hvis din øvrige designlinje kun bruger de to farver i det oprindelige tror jeg det kan blive rigtig flot i mange sammenhænge. |
Du må meget gerne sende det til thepatrickbay
Vi har endnu ikke forsøgt at designe andet end logoet, så det er ikke til at vide, hvordan det kommer til at se ud helt. Jeg skal mødes med grafikeren om et par timer, og der vil jeg tage alle jeres kommentarer med, så vi kan få lavet et logo, der er pænt i alles øjne, og som stadig passer til virksomhedens type.
|
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!
|
det blå er lige hvad der manglede :) |