Hej alle sammen. Jeg har opstartet et nyt projekt som hedder JATAK! ( www.ja-tak.dk ), som behøver lidt hjælp i form af præmier til konkurrencer til portalen. Men kort lad mig fortælle, hvad dælen JATAK! er for noget. Konceptet bag JATAK! er en stor konkurrence portal. Deltageren kan få tildelt 10 lodder hver time, i præcis de konkurrencer han/hun vil. Det er flot, men hvad får jeg, som virksomhed ud af at give jer en præmie? Vi giver dig BILLIG REKLAME! Hver gang man klikkerer ind for at deltage i en konkurrence, bliver man mødt af sponsor's logo, og valgfrie tekst, der skal derefter klikkes "OK- Videre til konkurrence", før man kan deltage. Virksomheden som sponsere en præmie får sit eget partner logind, hvor man som sagt får mulighed for at ændre firmalogo, og virksomhed præsentation tekst, eller hvad nu virksomheden ønsker at have vist, i form af tekst, og hjemmeside adresse link mm! JATAK! er meget aktive i de sociale medier, blandt andet facebook ( www.facebook.com/JATAKDK ). hvor vi blandt andet også køre en del reklame kampagner i form af annoncering. JATAK! er stiftet som Virksomhed under navnet JATAK Entertainment, og er stiftet af Dennis Møller Christiansen Jeg håber af det inderste af mit lille Iværksætter hjerte der er nogen venlige sjæle, som har lyst til at hjælpe en ung iværksætter der tror på sit projekt med med 110% V.h Dennis Møller Christiansen
|
Der er SLET ingen, som har lyst til at sponsere en præmie og derved få noget god "gratis" reklame??