Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere sider... Hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Som nævnt i tidligere indlæg er jeg i fuld gang med at undersøge opbygning af en website. I den forbindelse har jeg et meget vigtigt spørsmål.

Jeg har selvfølgelig købt www.mit-firmae.dk,
Men har også købt et domæner, ydelse-1.dk, som er en ydelse jeg vil satse på og CEO optimere og køre adwords på.
Spørgsmålet er om jeg skal lade ydelse-1.dk pege mod mit firmaes hjemmeside eller skal jeg oprette en side til det og linker derfra til min side?
Hvad er der bedst oplevelsesmæssigt for potentielle kunder, CEO, osv.

Tak for hjælp

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:33

Som udgangspunkt, er der intet i vejen for at linke direkte fra ydelsessiden til din brandside.

Sålænge man ikke overdriver den kunst, gavner det kun.
Det vil også give den bedste oplevelse, sålænge du ikke ligger skjul på, at det er dig der står bag ydelsessiden også.

SEO = Search engine optimization  (du skrev CEO ;-)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:38

Hej Jonas
Tak for svaret. Og ja SEO og det er min Tlf der laver om på det, har lige opdaget på et andet indlæg :-)

Dvs rent SEO er det lige gyldigt om jeg vælger den ene eller det andet, hvis det er 1-2 ydelser.
Det er et spørgsmål om oplevelse.
Er det korrekt forstået!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:24

Altså rent usability mæssigt er det jo mest logisk, at sende kunderne direkte over til dit hovedsite, frem for at sende dem på en skovtur over på et andet site.

Hvis det ikke fremgår af din ydelsesside, at du er ejer og siden er lavet som en hjælp vedr. de produkter/serviceydelser du sælger, så kan der være en god ide, i at ligge et site imellem - men der skal gøres meget ud af den side, som ligger imellem, for det ikke bare ender i tabte kunder, der vender retur til Google og prøver en ny side.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)