Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på launched - Virtuel Sport betting website - hobby-projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Køre Aminoer,

Jeg har brug for jeres altid skarpe og hjælpsomme kommentarer til, at bedømme mit for nyligt launched website - indenfor genren af Sport - en slags virtuel Sports Betting med points.

Websitet er et resultatet af min rastløshed for, at have et lille hobby-projekt at rode rundt med i fritiden og har været undervejs en del år.
En masse har været ændret undervejs og projektet har i adskillige lange perioder været lagt på hylden pga. manglende tid, men nu synes jeg efterhånden, at det har en nogenlunde form,- så hvorfor ikke bare få det ud og leve lidt :)

Jeg har selvfølgelig selv tusinde af gode ideer til nye features og udvidelser, men kunne da rigtig godt tænke mig at høre hvad lige præcis DU tænker!

Har du lyst til at komme med lidt konstruktivt feedback, så ville jeg blive utrolig glad - jeg er meget lydhør overfor ALLE kommentarer..  :)

... Det kunne feks. være:

1. Når du besøger hjemmesiden giver det så mening for dig hvad det overordnet koncept går ud på? Er det klart hvad kan man på hjemmesiden?

2. Mangler der et eller andet helt genialt og nærliggende på siden? Hvad tænker DU kunne være en fed feature?

3. Er der ngoet visuelt eller andet som slet ikke giver mening for dig?

4. Hvad end du har lyst til at give feedback på :)

Klik her for at gå til hjemmesiden: www.m8betting.com

På forhånd mange tak for hjælpen og fortsat god torsdag aften!

ps. vi kører en konkurrence på vores Fanpage med mulighed for at vinde en GRATIS fodboldbluse - tjek det ud her

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 09:48

Hmm

Jeg syntes faktisk konceptet er rigtig fedt, kan godt lide ideen om at man kan konkurrere med sine venner og bekendte, det giver lidt spænding nu hvor det ikke er rigtige penge man bruger.

Mht. sitet har jeg ikke så meget at sige, det ser ud som sådan et site skal se ud. Eneste lille bitte ting jeg har at sige er under "latest odds" på forsiden hvor tiden står med sec. også, virker ligegyldigt. flueknepperi i know - men kan umiddelbart ikke se andet..?

Et hurtigt spørgsmål: Er der nogen form for penge indblandet? Tænker bare, det koster jo penge at have en hjemmeside, + alle de timer i bruger på den, skal vel ikke være helt ulønnet?

Hej

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:32

Hej Mads,

Tak for din feedback!

Det glæder mig at høre, at du synes konceptet er interessant - netop tanken med, at man kan interagere med andre brugere ved at oprette challenges osv. har været en af de vigtige ting for sitet - og der kan helt sikkert gøres meget mere hvad det angår.

Mht. Latest Odds blokken, så ser jeg ingen sekunder her, men kun tid i formatet HH:MM - må jeg spørge hvilken browser du ser dette i? :)

Alt er gratis på siden og er bygget op omkring virtuelle points, så nix, der er ingen rigtige penge involveret :)
Jeg har haft nogle omkostningerdiverse designelementer og programmering, men det undgår man nok ikke, medmindre man kan det hele selv. Men ellers har jeg blot betalt med min egen tid og det koster jo ikke noget :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)