Udenlandske registranter er underlagt de samme betingelser som danske registranter. Herunder også at de ikke må registrere, eller opretholde en registrering, udelukkende med videresalg for øje. Det sagt, så sker det jo selvfølgelig i et stort omfang alligevel.
Har i erfaring vedr. dette emne ? Altså kan se det koster 150 kr at klage , men hvad mht. tid ? Bliver der gjort noget ved det og i så fald hvordan og hvorledes.
På forhånd mange tak
Venlig hilsen
M
Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.
Typisk vil udenlandske registranter have domænet sat op med et standard script som Sedo el. lign. Hvis det er tilfældet, så er det ikke udelukkende med videresalg for øje, i og med de tjener penge ved at have domænet parkeret, da der er ads' på siden og mange af domænerne har indgående trafik - det er ikke uvæsentlige beløb der kan tjenes på de scripts.
Hvis du derfor ikke har nogen meget relevant relation til domænet så er jeg 90% sikker på du ikke vil vinde en sag i og med domænet er i brug.
Noget helt andet er så hvad en fair pris for domænet er, men hvis du smider mig en pb med det (hvis du ikke vil have det offentligt) kan jeg give et realistisk bud på hvad du skal betale, og evt. skaffe dig det billigt.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?