Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det dyrt, at lave et app?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Jeg vil gerne undersøge hvad det ca. koster at lave et app til android og iphone evt. windows.

Her er der et par ting den skal kunne

appen skal kunne loges ind via. facebook

optjene coins andet spirtuelle mønter.

Skal kunne afspille video

Skal have et blog funktion

Hvad koster det sådan ca. i runde tal?

Mvh Spætte

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Lookatusnow.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med i tråden :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Det koster for så vidt ikke noget at lave en app, så længe du selv kan designe og programmere den.


Men det er lidt ligesom med hjemmesider, plakater og andre freelance opgaver. De svinger utroligt meget i pris da mange faktorer spiller ind.
Prisen vil især afhænge af hvem der udfører opgaven og hvilke funktioner/krav du stiller til applikationen.

Jeg kan anbefale dig at søge efter en freelancer herinde, der har de kompetancer du søger for at kontakte ham/hende for et mere konkret bud.

Mvh
Christoffer

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud vil være mellem 5.000 kr. og 500.000 kr.

Du bliver nødt til at beskrive det lidt bedre for at få et mere præcist rundt tal.

Hvem skal blogge? Dig eller brugerne?
Hvordan skal man optjene points? ved at se video? ved at spille spil(hvem skal lave spil?)
Hvor skal videoer komme fra?

Etc. etc. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det bliver nævnt er det umuligt at sætte pris på med så få informationer..

Hvad skal den kunne? Blot informativ med lidt sider eller skal den have en mere teknisk funktionalitet med et spil/feature du selv har opfundet? Eller noget helt andet?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spetslai Nang

Det bedste råd, hvis du ikke selv har forstand på at udvikle en app, ville helt klart være at kontakte en eller flere, af de mange der kan lave den slags. Det koster som regel ikke noget at spørge dem. De laver normalt et prisoverslag til dig og derefter går processen så igang. Jeg vil dog lige råde dig til at holde meget øje med priserne, for de svinger meget, det samme gør kvaliteten af app'en. Jeg har snakket med en del der er blevet skuffet over resultaterne af det færdige produkt og her står de så med en app til mange, mange tusinde kroner, som de egentlig ikke kan bruge til det formål som de egentligt havde forestillet sig da de startede. Men et godt bud på en pris kan jeg ikke give dig, men andre har skrevet allerede, priserne er meget individuelle fra virksomhed til virksomhed, ligesom med alt andet.

Jeg kan dog ikke sige det nok gange, hold øje med prisen på grisen og sørg for at vide nok om virksomheden du vælger til at udvikle din app. Kig deres referencer igennem og tjek nogle af deres allerede lavede produkter ud, det er en god start.

Håber du kan bruge det til noget. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres henvendelser :)

Jeg skulle nemlig bruge det til at lave et markedsføringsbudget til min eksamme.

Jeg skal nemlig, til at lave et sådan lign app, men der går nok 1-2 før det er relevant :)

Men tusind tak for jeres henvendelser :)

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve udlandsk arbejdskraft på http://www.freelancer.com/
Der kan du beskrive din opgave og så kan forskellige personer/firmaer byde ind på opgaven.
Husk blot at kontrollere, hvad de tidligere har lavet samt evt deres rating. :)

.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)