Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wake up call!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

For ca. 3-4 måneder siden, indgik jeg et samarbejde med en webdesigner, omkring udvikling af min hjemmeside.

Jeg var kommet i kontakt med personen i gennem amino og håbede derfor, det ville blive nemt og smertefrit. Jeg skulle blive svært skuffet! 

Samarbejdet gik forholdesvis gnidningsløs indtil den dag, hvor jeg skulle modtage det "færdige" produkt. Hjemmesiden var desværre fyldt med fejl, som jeg ønskede at få rettet hurtigst muligt. Dette kunne ikke lade sig gøre, da min webdesigners programmør havde andre opgaver, som han skulle lave færdig først. Da denne samtidtig tog på ferie i Japan og først kommer hjem d. 6/8, så sidder jeg med en ubrugelig hjemmeside, som skulle have været oppe at køre for lang tid siden! 

Jeg har prøvet at komme i kontakt med min webdesigner både via mail og pr. telefon... dog uden held! Det sjove er, at jeg godt kan komme i kontakt med programmøren, der i øjeblikket er Japan, og det tyder på, har har de samme problemer. 

Nu har jeg fået nok, og har derfor sat nogle andre på sagen, så jeg kan få færdiggjort min hjemmeside.

Grunden til oprettelsen af denne tråd, det er, jeg håber, min forhenværende webdesigner læser den, så vi kan få en afslutning på problemet. Jeg ønsker ikke at hænge folk ud, men hvis vi ikke finder en løsning, så bliver jeg nødt til at sættet navn på, da dette måske vil ham ud sit musehul!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:36
Det er sørgeligt at vores branche lider meget af dette, det er især ved freelancere jeg oplever det fænomen du har været ude for. De er rigtig dygtige de fleste og laver virkelig noget godt arbejde, men når det kommer til det afsluttende hvor der er småting der skal rettes og finjustering så gider de ikke længere og så løber opgaven ud i sandet.

Jeg tror derfor en god regel til andre der går ud og vælger en freelancer, eller for den sags skyld et bureau, få lov at kontakte nogle af de tidligere kunder, send en af dem en mail og hør dem af hvordan forløbet har været.

Det burde rimlig hurtigt give et billede af hvordan den pågældende freelancer er.

Jeg håber du kommer i kontakt med ham og får reddet trådene ud, uden at skulle til at hænge ham ud her på amino.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:48
Dato: 31-07-2007 22:36:23
Forfatter: Martin Tygsen

Jeg tror derfor en god regel til andre der går ud og vælger en freelancer, eller for den sags skyld et bureau, få lov at kontakte nogle af de tidligere kunder, send en af dem en mail og hør dem af hvordan forløbet har været.

Det burde rimlig hurtigt give et billede af hvordan den pågældende freelancer er.

Jeg tror kun det ville give et misvisende billede...
De fleste ville jo vælge at udplukke nogle referencer som de ved er glade for samarbejdet og opgavens udførsel. Man har jo ofte selv en ret god ide om, om man løste opgaven godt eller skidt og med mindre man fremviser alle sine referencer online, bestemmer man jo selv hvilke der oplyses samt gives kontaktoplysninger på.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:03
Dato: 01-08-2007 18:47:36 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 31-07-2007 22:36:23 Forfatter: Martin Tygsen

Jeg tror kun det ville give et misvisende billede...
De fleste ville jo vælge at udplukke nogle referencer som de ved er glade for samarbejdet og opgavens udførsel. Man har jo ofte selv en ret god ide om, om man løste opgaven godt eller skidt og med mindre man fremviser alle sine referencer online, bestemmer man jo selv hvilke der oplyses samt gives kontaktoplysninger på.

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men kan den pågældende freelancer vise 3-4 positive kunder frem, har man da allerede sorteret en stor bunke freelancere fra.
Man skal naturligvis have i mente at de kunder man kontakter nok er nogle hvor samarbejdet har været forholdsvis positivt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)