Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Materiale om markedsføring via Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Marketingfabrikken Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Via mit studie er jeg kommet i praktik hos en mindre virksomhed, hvor mine daglige opgaver generelt er markedsføring af virksomheden, og de projekter som der er her.

Virksomheden er en lille virksomhed, der på ingen måde har råd til, eller interesse i, at lave store outdoor-kampagner, TV-spots og lignende. Området det er relevant for er Syddanmark, primært Odense og byer i en radius af 50 km derfra.

Jeg må erkende, at Markedsføringsøkonom-uddannelsen har givet mig cirka ingen konkret viden, som jeg kan bruge i forbindelse med markedsføring af små virksomheder via sociale medier og generelt på internettet som platform. 

- Det jeg søger er videoer og andet skriftligt materiale om markedsføring via sociale medier (primært facebook), og generelt internettet som platform.

Jeg har selv kigget lidt på Thomas Bigum, og fundet lidt hist og pist via google.

Håber i kan hjælpe med noget godt og spændende materiale!

P.S. 

Virksomheden der er tale om er Odense Filmværksted (ofilm.dk) - Helt kort er det en virksomhed der yder støtte til unge mennesker, som ønsker at producere film. OFILM eksisterer udelukkende på støttekroner fra DFI og fonde, og er altså non-profit.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 01:20
Hej.
Iværksættermagasinet Start Op har tidligere bragt gode fif til markedsføring og reglement for hvad man må og ikke må som virksomhed på Facebook.
Du kan finde udgivelserne her.
Www.startopmagasinet.dk
Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:25

Hej Xitaah.

Her er lidt læsning som vil hjælpe dig:

Sociale Medier Strategi 

Viral Markedsføring

Der er desuden også en gratis markedsføringskabelon du kan downloade. Det er vildt sjovt og lærerigt at arbejde med markedsføring på sociale medier, og med ovenstående links kan du gøre det mere strategisk og struktureret.

Håber det hjalp dig :-)

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Marketingfabrikken Skrevet kl. 12:56

Tak for nogle gode og brugbare svar + links!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)