Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til joomla template - tilføjelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er godt igang med at lære min nye joomla hjemmeside at kende, jeg har downloaded og oprettet et kunena forum, som ser ud til at fungere fint.

Jeg har også downloaded et template fra joomlart.com. Dette volder mig dog nogle problemer.

Templatet, som hedder JA Social, bestod af ialt 19 downloads, og de sidste 2, blev afvist i mit system. Jeg kan godt downloade zip filerne til min comp, men joomla vil ikke godtage dem.
Jeg får følgende fejlmeddelse:  

JInstaller: :Installation: Kan ikke finde XML setup fil

Det drejer sig om følgende filer:

JA Jomsocial theme for Joomla 2.5

JA Social Source files

Kan I hjælpe mig med hvorfor jeg får fejlmeddelelsen?

Og hvordan jeg evt ellers kan få tilføjet de to sidste filer til mit template?

Vh. Anna

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Anna,

De 2 filer du kæmper med, kan du slet ikke installere via Joomla's normale installer - derfor får du fejlmeddelsen, som bare betyder at de ikke indeholder noget installationscript....

JA Jomsocial theme er en skabelon/template til komponenten CommunityBuilder, og skal installeres fra CommunityBuilder eller via FTP hvor den uploades i CB templatefolder, efter du har pakket den ud med en unzipper Winzip (windows) eller Archiver (Mac).

JA Social Source files er en pakke indeholdende alle benyttede grafikfiler i din Joomla template. Den leveres som en service til dig, såfremt du skulle have behov for at ændre noget i udseendet på skabelonen. Men alle filer er som standard allerede installeret for dig, og du skal som udgangspunkt ikke bruge disse filer - kun hvis du vil ændre nogle af de grafiske elementer.

Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:48

Hej Henrik

Tak for svarSmile

Som jeg læser det, så behøver jeg ikke de to filer, og jeg tænker at jeg også kan skaffe dem senere, hvis jeg skulle få brug for dem hen ad vejen.

Jeg ser dog lige ad om jeg kan installere den første fil, som du beskriver det, tak for hjælpen.

Vh. anna

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)