Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakodan: Ris/ros til vores blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.jakodan.dk/blog/category/6

..Det er linket til den blog, vi har fået lavet på vores nye hjemmeside.
Tanken med den er, at vi både kan lægge guides/rådgivning om forskellige produkter ind, billeder som kan inspirere til hvilke farver/designs gavepapir man skal vælge og lign..
Men der skal også komme andre ting på med tiden, feks tip til valg af speditør og alle de andre ting som har forbindelse med emballage og forsendelse, og som vores (primært små) kunder ville synes, var spændende at læse om. Så kunderne skal få lyst til at kigge ind fra tid til anden for lige at se, om der er kommet noget siden sidst.

Vi har også lavet en side med kundecases og det var meningen, at fokus skulle være mest på det, kunderne vil synes er sjovt at læse om, feks hvordan virksomheden er startet og hvordan de fandt ud hvilken emballage de skal bruge.. Men jeg ved ikke rigtigt, om vi har fået det skrevet forkert? (Er ikke den store skriver, så den del har vi betalt os fra). 

Synes i at de referencer vi har liggende nu er spændende læsning? Eller er det for "reklame-for-jakodan"-agtigt?
Med andre ord, skal vi fortsætte i samme stil?

PS. der mangler lidt små rettelser i bloggen, feks kommer der link/fotos nederst til de produkter der er omtalt i artiklerne

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:03

Synes flere af artiklerne (kundecases) bør understøttes af produktbilleder (af jeres produkter)! Det vil sætte tanker igang ala "aha, så man kan gøre det på den måde!". 

Det vil også gøre bloggen langt lettere at relatere til - der skal ikke gå længe før folk siger "jeg har læst om x - vi vil gerne have en indpakning, som minder om deres".

- Jeg ville nok lave titlerne på bloggene kortere, så de kan stå på en enkelt linje.
 - SEO-venlige URL'er

Generelt synes jeg, at billederne på bloggen er i for lav kvalitet - det er næsten synd, for indholdet er ganske fint. Der er nogle småting, som jeg ville have gjort anerledes med teksterne, men det er et spørgsmål om f.eks. linjeskift

Indholdet i indlæg er fine - kan godt lide opbygningen, som er i stil med:

1) Udfordringen var ...
2) Vi løste den således... (billeder og evt. links til produkter)
3) Kundefeedback

Har I brug for gæsteindlæg vedr. transport og logistik (kunne sagtens være tip til valg af speditør), så vil jeg gerne byde ind :-)   

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:17

Jacob:

Synes flere af artiklerne (kundecases) bør understøttes af produktbilleder (af jeres produkter)! Det vil sætte tanker igang ala "aha, så man kan gøre det på den måde!". 

Det vil også gøre bloggen langt lettere at relatere til - der skal ikke gå længe før folk siger "jeg har læst om x - vi vil gerne have en indpakning, som minder om deres".

- Jeg ville nok lave titlerne på bloggene kortere, så de kan stå på en enkelt linje.
 - SEO-venlige URL'er

Generelt synes jeg, at billederne på bloggen er i for lav kvalitet - det er næsten synd, for indholdet er ganske fint. Der er nogle småting, som jeg ville have gjort anerledes med teksterne, men det er et spørgsmål om f.eks. linjeskift

Indholdet i indlæg er fine - kan godt lide opbygningen, som er i stil med:

1) Udfordringen var ...
2) Vi løste den således... (billeder og evt. links til produkter)
3) Kundefeedback

Har I brug for gæsteindlæg vedr. transport og logistik (kunne sagtens være tip til valg af speditør), så vil jeg gerne byde ind :-)   

Tusind tak for feedback -en del af tingene er jeg opmærksom på, som billedekvalitet og at der skal være foto/link til produkterne i bunden af siden er vi også ved at få lavet.

Det kunne sagtens være en ide med et gæsteindlæg om transport - men jeg vil ikke have indlæg, hvor vi fx anbefaler én speditør fremfor en anden (særligt ikke, hvis det er en vi aldrig selv har brugt).. Det skal mere være i stil med feks "hvis du skal sende særligt skrøbelige varer skal du tjekke om din speditør gør sådan her..."  eller "sådan udfylder du toldpapirer" og lign brugbar fakta. Så kunden får redskabet til at vælge det rigtige, men ikke så vi er "dommer" over hvem der er bedst at vælge.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)