Hej, Jeg hedder Jonas Samulionis, jeg er stort set opvokset her hjemme i Danmark. Oprideligt kommer jeg fra Litauen eller det gør min forældrer. Derfor kan jeg også snakke Litauisk, som forhåbenligt kan udnyttes i sammenarbejde med nogle firmaer der fra. Jeg er i fuld sving med opbyggelse af min webshop projekt www.autoplius.dk . Ideen er at lave en webshop hvor der bliver handlet med bil belysning og i fremtid med andre bildele. Det skal være kvalitets varer, som er pris tilgengælig for alle. Jeg er meget glad for nye teknologier derfor har jeg fra starten taget kontakt med nogle virksomheder både fra østen, england og europa. Selvom jeg er studerende, så stopper det dog mig ikke at bruge mange timer på projektet. Jeg søger en sammenarbejds partner, som måske har også interasse i nyteknologier, mere sikkrer trafik og ikke det midst har lidt benzin i blodårene. Selvfølgelig er det ikke et krav. Det kunne være en stor fordel hvis du var erfaring indefor i e-handel, virksomheds økonomi osv. Måske er du hel modsatning af mig. Jeg tror det vigitgste er at du skal brænde for det du laver. Så hvis du synes det her lyder, som spændene projekt eller du vil høre mere om det, så skriv! Mvh Jonas Samulionis :) |
Webshop Partner Søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)