Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode synergier med webshops

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et familie firma, lindDNA, som designer og producerer livsstilsprodukter i Danmark. Vi anvender kun naturlige materialer, som vores specielle optimerede læder, der består af 80% genbrugslæder og 20% naturgummi. Herudover anvender vi uindfarvet naturuld og formspændt træ. Vores kollektion spænder fra iPad og computer tasker til lædergulv, møbler, kontoraccessories og designs til bordet, hvor vi udnytter de helt unikke egenskaber ved vores kvalitets naturmaterialer. Vi har i skrivende stund lanceret vores nye webshop www.lindDNA.com, hvor vi har skabt et univers for vores designs.

Men nu kommer så den store udfordring. Vi skal have nogle gode synergier med andre webshops for at kunne skabe et brand. Hvor skal man starte og der er nogen her der har nogle forslag til nogle websites ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Hej,

Umiddelbart har jeg ikke nogle virksomheder i tankerne, men i kan eventuelt kontakte et firma som henvender sig til samme målgruppe, eller nok nærmere delvist samme målgruppe, og betale dem et smålidt beløb for, at sætte jeres QR-koder på deres reklamer m.m.

Mvh. Joachim

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:03

Hej.

Jeg tror lige i skal få gjort jeres hjemmeside færdig inden i prøver på at lave et brand. Det bliver svært at finde nogen der vil samarbejde med jer som den ser ud nu.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:59

Michael:
Jeg tror lige i skal få gjort jeres hjemmeside færdig inden i prøver på at lave et brand. Det bliver svært at finde nogen der vil samarbejde med jer som den ser ud nu.

Hva søren Michael, jeg var ellers overbevist om at din ferie vil gøre dig mildere og gladere i din optræden her på Amino, og så fyrer du sådan en svada af!

Hvis du ser deres site i forhold til dit eget, så er det tydeligtvis generationer foran, så hvis du har bare den mindste smule forretning på dit, så er jeg sikker på at de sagtens kan få samarbejdspartner på deres.

Att: trådstarter

På den lidt mere konstruktive side, så ligner det nogle super fede produkter i har. Må jeg spørge hvad der ligger bag overvejelsen om at søge samarbejde med webshops for at bygge brandet, i stedet for den mere traditionelle vej, med at få produkterne placeret i blade, magasiner og på blogs, og så kører en traditionel online kampagne?

Tilmeldt 23. Jan 13
Skrevet kl. 17:13

Vil du uddybe ??

Tilmeldt 23. Jan 13
Skrevet kl. 17:14

Altså på hvor du ser den ikke er færdig

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:51

lindDNA:
Altså på hvor du ser den ikke er færdig

Blandingen mellem Engelsk og Dansk på siden.

Under møbler er det tegninger og ikke billeder.

Mange steder står der Pris Fra. Det skræmmer kunderne væk hvis de ikke med det samme kan se prisen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 18:56

Hej

Jeg syntes i har nogle rigtigt spændende produkter. Hvis I skal have fat i webshops vil jeg anbefale at I søger på Google efter nogle relevante shops og tager kontakten direkte. Overvej evt. at tilbyde dropshipping, det plejer at gøre det lettere at få et ja. 

Alternativt tror jeg at købstaden (www.kobstaden.dk) kunne være en relevant salgskanal for jer. 

Held & Lykke!

mvh, 

Krestian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)