Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slider images, reklamer m.m. Er disse billeder gode til dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have lavet nogle grafiske produktioner til at indgå på min hjemmeside og i reklamer.
Jeg vil gerne have mine produkter til at indgå i disse og jeg ville derfor høre, om de billeder, jeg allerede har, vil kunne bruges til dette? Jeg tænker på, om de er lige til at 'cutte' ud af deres baggrund og indsætte?

Det jeg gerne vil have lavet er noget i stil med dette: http://www.skovmose.net/temp/1.jpg

De billeder jeg allerede har kan ses på min shop f.eks. her: http://bellaborsa.dk/da/herretasker-fra-sammons/65-sammons-eric-laedertaske.html

Dvs jeg har allerede billeder, hvor de er på en hvid baggrund. Vil det være nemt for en professionel grafiker at 'cutte' og indsætte på en farvet baggrund uden at det er for tydeligt at se? Eller skal jeg have taget mine egne billeder på en 'green screen'?

Som det nok kan læses, så har jeg meget lidt forstand på det grafiske arbejde. :)

Mvh
Martin

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:26

Ja, i og med de er taget på hvid baggrund og i høj opløsning vil være ganske nemt at klippe taskerne ud og sætte sammen med andre billeder :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:31

Super. Det var lige det svar, jeg håbede på.

Jeg har billederne i 1200 x 1200 pixels lokalt. Dog kun i JPG format.
Jeg kan muligvis få et bedre format fra producenten.

Men jeg skal i fotostudiet på lørdag og tage mine egne billeder, så det var rart at vide, om jeg skulle tænke på dette formål også eller jeg kunne slippe. :)

Mange tak for svaret. :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:44
Hej MSkovmose

Du kan godt bruge dine billeder, og hvis alle er på hvid baggrund, så det tager det ikke lang tid at gøre dem klar til det det du skal bruge dem til.

Jeg vil så forslå, at du altid får dem i både jpg format og Png format uden baggrund, så skal du kun have dem fritlagt én gang.

Du kan evt. spørge ved FrederikF som har smartclipper.

Eller mig selv Juul-s media fritlægningsservice
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:04

Tak skal du have, Juul. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)