En beskrivelse af de enkelte tilknyttede links vil nok være at foretrække at komme uden yderligere klik. Ellers kan en mere relevant søgning formentlig hurtigere (og mere effektivt) findes vha. Google. Som det står til nu, har brugeren ikke nogen mulighed for at se hvad der gemmer sig på domænet - før der klikkes.
Jeg fandt det ikke før jeg, af undren over mappeikonet, trykkede på det for at se dets effekt.
Derudover vil det være praktisk hvis der, ved billederne, var en "hoover" tekst, så det er til at se hvad de gør godt for.
F.eks. troede jeg at krydset var til at krydset var til at fjerne den givne side fra listen, huset i form af at jeg ville bogmærke siden / ændre den til min startside.
"Gæstebog" bør måske ændres til Facebook. Det er en kende misledende at tro man kommer ind på en ordinær gæstebog, men derimod bliver dirigeret hen til Facebooksiden.
Hvorfor er det muligt at se en TV/radio-guide, når man er i færd med at finde hjemmesider på internettet? Det virker lidt malpalceret i mine øjne.
"Sæt som startside" virker ikke.
Under "hurtig søgning" - Hvorfor er Google+ placeret der?
Det var vist hvad jeg lige havde at byde ind med. Håber du kan bruge det til noget :-)