Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger scooter affiliate reklamer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tilmeldt mig flere forskellige affiliate bureauer for at finde scooter relateret reklamer til www.Knallert-scooter.dk

Det er ikke lykkedes, så derfor vil jeg høre om i kender nogen sider, som man kan få scooter affiliate reklamer fra?

Håber der er nogen herinde som kan hjælpe?!

Find knallert og scooter informationer med tips på Knallert-Scooter.dk

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 12:41

Bump! Er der ingen der kender nogen sider?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Der er flere af forhandlerne/importørerne der benytter adwords, så adsense kunne være en løsning.

Alternativt kan du lave aftaler direkte med forhandlerne, eller gøre dem opmærksom på muligheden for at oprette kampagner hos partner-ads.com, hvor det ikke koster en bundegård for annoncørerne at komme igang.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:12

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 14:55

Jeg har en Adsense konto tilknyttet hvor den viser reklamer fra rejsebureauer og den slags. Tror der er 4-5 forskellige reklamer at vælge mellem i alt, hvor jeg ikke har benyttet nogen af dem, da de ikke passer til hjemmesidens målgruppe. Kender en bestemt scooter forhandler der bruger Adsense, men jeg kan ikke se deres reklamer, selvom jeg gerne vil markedsfører dem. Jeg kontaktet en google medarbejder der sagde jeg måtte finde svar på hjemmesiden hvis jeg havde spørgsmål. Læste videre og fandt intet svar på hvorfor der kun vises så få annoncereklamer og ingen relateret reklamer til hjemmesiden. Derfor valgte jeg ikke at bruge mere tid på det affiliate program.

Hvis der ikke er nogen der kender en affiliate side med scooter reklamer, bliver alternativet også at kontakte forhandlerne. Jeg har selv tænkt tanken, men det ville være hurtigere hvis der i forvejen var nogen affiliate reklamer man kunne benytte. Der er jo masser af scooter sider.

Jeg har haft brugt MC fra partnerads, men da det er for motorcykel interesseret var der ikke så stor interesse for det fra de besøgende. Vil gerne vise nogle affiliate reklamer vedr. tun, styling og andre dele til scootere.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 21:02

Hej

Vi arbejder på at få annoncører ind hos Partner-ads med scootere, scooterdele etc.

Men det har været svært at få nogen med. Vi forsøger igen med nogle kontakter snarest :-)

Men prøv som der blev nævnt at tage direkte kontakt til nogle butikker og hør dem ad. Vi hjælper også gerne med at forklare dem om affiliate og mulighederne med det.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 21:30

Hej Ken

Det ser jeg frem til. Jeg prøver også at tage kontakt til et par virksomheder jeg har i tankerne. =)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:18

Nu er jeg ikke den vildeste AdSense-haj (endnu!)

Men jeg er ret sikker på, at meningen med AdSense-reklamer er at scriptet "holder øje" med ens browserhistorik - f.eks. har jeg cookies osv. slået til når jeg surfer nettet med IE - og hvis jeg f.eks. kigger på rejser til Thailand, nye bildæk, Legoklodser eller noget helt andet, så får jeg vist reklamer der relaterer til dette.

Måske tager jeg fejl, men det er værd at undersøge, synes jeg. Mit indtryk er at AdSense uanset hvad er det bedste valg når man har en mindre affiliate-side, fordi du ikke behøver forholde dig selektiv til hver enkelt reklame. I mine øjne er reklamer fra f.eks. Tradedoubler og Partner-Ads bedst til de store sider, der har marketing-eksperter siddende og som helt præcist ved hvor de rigtige reklamer skal placeres.

Billed-reklamer er i mine øjne også grimme og "fylder" meget i landskabet på et website. AdSense reklamer synes jeg er nemmere og bedre at integrere, så de falder naturligt ind med resten af indholdet på ens website - hvilket jeg synes er et plus.

Men der er helt sikkert nogle der ved meget mere om det end jeg :-) Så det kan være jeg tager fejl!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:32

Outsourcer87:
Mit indtryk er at AdSense uanset hvad er det bedste valg når man har en mindre affiliate-side, fordi du ikke behøver forholde dig selektiv til hver enkelt reklame.

Så er det jo ikke en affiliate side ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:54

Det har du nok ret i - så roder jeg vist lidt rundt i begreberne ;) beklager!

Nu er jeg så nysgerrig, hvad kalder man så en side, der ud over indholdet udelukkende benytter sig af AdSense?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)