Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min dame er jobsøgende

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun har en drøm i fremtiden om at uddanne sig til advokat sekretær, men ind til videre har hun en del erhvervserfaring fra Valby skole som kontor elev hvor hun arbejdede i 5 måneder med alt møde-bookingen,telefon pasning og alt andet forfaldende kontor arbejde.

Hun er 19år og brænder for at gøre et godt stykke arbejde som ufaglært sektretær. Hun er god til at prioritere,og har stor arbejdskapacitet uden at blive stresset.

Hvis i vil høre nærmere skriv en pb, for lige pt går hun uden arbejde, så hun har mulighed for et fuldtid/deltidsjob.

Venlig hilsen Kigger.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46759
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare et generelt råd. Da det jo er et job som man gerne vil ha lidt selvstændighed til, så tror jeg du skulle lade "din dame" selv lave en Amino profil og præsentere sig selv. Jeg tænker ikke kun her, men generelt, hun skal gerne selv føre sig frem for at få den type jobs - Held og lykke med det i alle fald. Jeg vil også lige lægge til, at hun kunne overveje om der var en elevstilling hun kunne tænke sig, eller en uddannelse, for som 19 årig er det jo altid klogt at flytte sig op i kæden, til noget mere kvalificeret, mens man måske har råd til noget elevløn eller SU - Men som nævnt, i alle fald - held og lykke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)