Oueiti, svaret til dig er tydeligvis » Nej du bør ikke starte en webshop. For dig vil det uden tvivl være en dårlig forretning «
Nu er drengen jo kun 12 år, og har en nysgerrighed overfor internethandel og hvordan det fungerer. Lad dog drengen få nogle gode konstruktive svar, som han kan lærer noget af, og ikke bare blive høvlet ned. Nej, det lyder ikke til at han har helt styr på hvad det vil sige at drive en webshop, men igen drengen er kun 12 år gammel, og er bare nysgerrig. Vi har vel allesammen været på det stadie engang.
Fair nok, hvis han kun er 12 år, så var det en lidt hård medfart, det beklager jeg.
Problemet er efterhånden bare, at der her på Amino kommer flere og flere indlæg i stil med "Jeg vil super gerne være iværksætter og blive hurtigt rig, så kan I ikke lige give mig guldkornet til en webshop, jeg kan smide online på 5 min. og vente på den tjener kassen til mig?!" Det er sgu lidt trættende i længden og gør i mine øjne Amino til et mindre seriøst forum, hvilket er rigtig synd...
Anyway, ingen sure miner herfra - god aften til jer alle :)