Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  (LUKKET) IVENTIC Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jeg undrer mig over hvordan folk kan komme med en pris uden at kende kravene :-) En WordPress side kan jo være mange ting. Men det er måske bare mig der er gammeldags.

Han linkede til en bestemt Wordpress-side til at begynde med, ved ikke lige hvad der er gået galt med det første indlæg i tråden...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blev der af trådstarter postet et link, hvor der var et gratis theme - trådstarters indlæg ser godt nok lidt mærkeligt ud nu :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bárður Rúnason:

Thomas Frost:

Jeg undrer mig over hvordan folk kan komme med en pris uden at kende kravene :-) En WordPress side kan jo være mange ting. Men det er måske bare mig der er gammeldags.

Han linkede til en bestemt Wordpress-side til at begynde med, ved ikke lige hvad der er gået galt med det første indlæg i tråden...

Ahhh så giver det mere mening :-) Jeg ser bare et "h" i teksten nu.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Selve Wordpress er gratis. Det kan hentes gratis, derudover findes der en masse temaer, plugins osv som også er gratis. Så en Wordpress hjemmeside behøver faktisk ikke koste dig noget, hvis du kan lave det selv. 

Laver du din side selv, skal du først have penge op af lommen, når du skal have købt et domæne og webhotel, du kan have din hjemmeside på. Nogle udbydere giver dig enda gratis hosting, i en begrænset periode hvis du køber domænet hos dem. 

Du skal være velkommen til at skrive til mig, hvis du har flere spørgsmål, så vil jeg gerne være behjælpelig. Det koster selvfølgelig gratis. :)

Har du ikke tid eller overskud, til at sætte det hele op selv, tilbyder vi en rigtig god kom-i-gang pakke, netop til folk som dig.

For 999,- får du følgende hos mig:

  • .com eller .dk domæne (mange andre også)
  • 1 års hosting
  • Opsætning af WordPress på domænet
  • Opsætning af tema
  • Opsætning af basale “must-have” plugins
  • 4 timers vejledning til dine spørgsmål, samt hjælp til oprettelse af sider mm.
Med sådan en pakke, har du faktisk din Wordpress hjemmeside klar i løbet af nul komma fem.
Jeg håber du kommer igang med din hjemmeside, uanset hvilken løsning du vælger!
 
Held og lykke!

Venlig hilsen

SEOguden.dk 
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)