Hej Amino'er
Vi er to drenge på 21 år der har vores eget no cure no pay bureau og har i den tid vi arbejdede med canvas salg forinden opstarten, modtaget blandet salgstræning, så vores salgsteknikker er baseret meget på egne korte erfaringer, hvilket med garanti kan forbedres.
Mit spørgsmål er om der er nogle der har kendskab til personer der kan træne i canvassalg, andet end bare høj og klar tale, god energi osv.
Noget der kan hjælpe os til at konvertere flere leads til salg.
Mvh
Casper
Hej Casper (drenge)
Jeg er pt. på et helt kanon kursus på Handelsskolen i Aalborg.
Kurset hedder Salgstræning B2B - salgsteknikker og kundeværktøjer. På kurset har vi haft stor gavn af læren, som har oplevet og har erfaring, som han drager nytte af og fortæller udfra.
Ydermere lærer vi rigtig meget om personlighed, hvordan vi udtrykker os og derforuden lærer vi naturligvis også hvordan vi kan drage nytte af disse teknikker iht. job eller opsøgende salg.
Nu ved jeg ikke hvor i er placeret geografisk, men hvis i nærheden af Aalborg, eller kan finde et lignende kursus andet steds, vil jeg klart anbefale dette.
Jeg håber i kan bruge det, og ser dette forslag som en fordel.
Til information kan jeg sige at vores hold er utrolig blandede. Vi har sælgere der har erfaring med canvas fra teleselsskaber, tøjbranchen, dyrbranchen etc.
Værd at undersøge i hvertfald.
Hav en god aften,
Venlig hilsen
Nils