Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PrestaShop søges! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Godeftermiddag,

Jeg står i den situation at jeg skal have startet endnu en webshop til en kommende virksomhed og tænker derfor at jeg ville prøve noget nyt, og måske bedre.

Før brugte jeg Shopify som jeg egentlig var rigtig godt tilfreds med, men syntes alligevel at jeg ville prøve noget nyt, og havde derfor kigget på PrestaShop.

Er der nogen af Jer som kan anbefale PrestaShop, og hvordan med opsætning, pris osv. så vil jeg rigtig gerne høre mere om det! :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:11

Hej Alexander

PrestaShop er super nemt for almindelig dødelige at sætte op og er open-source, så det koster ikke noget at benytte.. Det kan dog være at man ønsker at investere i et flot theme eller nogen specielle moduler, der ikke er standard.

Du vil ikke blive skuffet hvis du begiver dig i kamp med PrestaShop.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:14

Hej Alexander,

Jeg har arbejdet med alle de største gratis webshop-systemer :) Og i blandt dem er presta klar det bedste, mest intuitive at arbejde med...

- Det afhænger af hvad du skal bruge, og om du har særlige ønsker. Men til de fleste formål er Presta ret super! :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:18

Søren Velling:
PrestaShop er super nemt for almindelig dødelige at sætte op og er open-source, så det koster ikke noget at benytte.. Det kan dog være at man ønsker at investere i et flot theme eller nogen specielle moduler, der ikke er standard.

Hej Søren,

Godt at høre!
Førhen da jeg benyttede mig af Shopify, fungerede det hele ved at ens shop lå på deres servere, så man ikke havde noget at tænke på driftmæssigt.
Hvordan er det med PrestaShop, kan du fortælle mig lidt om det? :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)