Dav jeg hedder Patrick og jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave en undersøgelse omkring en ide jeg har. Jeg skal undersøge om der skulle være et marked for at åbne en luksus netcafe! Og hvad mener jeg så med det... Det jeg tænker er, at have en netcafe hvor alt bare er i top tilstand. Computerne er bedste af de bedste med store 24 tommer skærme, at også have nogle skærme med 3d så man kunne prøve det. Stedet skulle være flot indrettet med dyre møbler, neon lys under border, aircon, osv. Der skulle ikke mangle noget. Der skulle være VIP rum, der ville være wek med konkurrencer af diverse spil online. Der ville rum til at spille xbox, playstation eller wii. Mad og drikke i bedste still og service iorden. Alt tænkelig skulle være top doller. Spørgsmålet er så om man er villig til at betale fx. 25 kr eller måske lidt mere i timen. En nat til måske 150 kr. Ville gamer være interesseret i at betale mere i timen på en netcafe som er lidt mere luksus. Eller vil de bare vælge den lokale til 12-15 kr i timen. Er gamer ligeglad med hvor luksus det er bare det er billigt ? Ville gamer vælge en luksus netcafe som ligger lidt længere væk end den lokale ? ???
|
Vil tro at "lukus" er lige meget. Mange netcafér er lukket. Jeg tror personligt at det "nye" bliver netcafe med egen computer.
Mvh