Er det muligt at få startet et samarbejde med Google? Jeg har ringet ind til hovedkontoret, men de kan umiddelbart ikke svare på det.
Det er i forhold til vores idé, som vi skal have ud på verdensmarkedet efter år 1, og her skal vi selv anskaffe selv de mindste detaljer og informationer om bl.a. storbyer, og dette arbejde alene vil ruinere os og tage alt vores tid.
Et samarbejde med Google styrke vores virksomhed, øge væksten og give os en langt bedre markedsføring, og det er klart, at ved at gøre dette, skal de eje i hvert fald halvdelen af virksomhedens værdi. Med andre ord vil et samarbejde med deres kontakter, søgealgoritme osv. alt andet lige styrke vores idé/produkt.
Vi undlader helst at fortælle om idéen i detaljer.
Det skal du ikke regne med - hvis de oplysninger du skal bruge, ikke er oplysninger der ligger frit tilgængeligt og som google selv ønsker at mangfoldiggøre, så er chancen nærmest 0.
Du får dem heller ikke til at give oplysninger mod at eje noget af dit firma på et sådant stadie du er på.
Selvfølgelig vil det give dig en værdi at kunne blive markedsført med dem, men det er yderst hårdt og nærmest umuligt at få dem indover på nogle måde indtil at du har vist at du kan noget med dit firma som de ikke selv kan og som de så også ser som en MUST for dem.
Du skal finde den information du skal bruge til at skabe dit produkt på andre måder- søsætte produktet og se om du senere hen få skabt det så atraktivt at de selv lægger mærke til dig - hvis ikke de selv lægger mærke til dig og dit produkt, så gør andre heller ikke og så er du ikke en spændende spiller for et så stort firma
Er det muligt at få startet et samarbejde med Google? Jeg har ringet ind til hovedkontoret, men de kan umiddelbart ikke svare på det.
Det er i forhold til vores idé, som vi skal have ud på verdensmarkedet efter år 1, og her skal vi selv anskaffe selv de mindste detaljer og informationer om bl.a. storbyer, og dette arbejde alene vil ruinere os og tage alt vores tid.
Et samarbejde med Google styrke vores virksomhed, øge væksten og give os en langt bedre markedsføring, og det er klart, at ved at gøre dette, skal de eje i hvert fald halvdelen af virksomhedens værdi. Med andre ord vil et samarbejde med deres kontakter, søgealgoritme osv. alt andet lige styrke vores idé/produkt.
Vi undlader helst at fortælle om idéen i detaljer.
Med venlig hilsen
Joachim Schelde
Medmindre I har en idé, der kan give dem mange penge i kassen, så er de ikke interesserede.... Deres informationer og data er jo milliarder værd.
Jeg tilslutter mig også de andre :) Det skal den anden vej rundt, hvis du skal gøre dig den mindste forhåbning om at indgå et samarbejde med Google. Du skal udvikle ideen og produktet så det bliver KÆMPE/MEGA stort - Også kan det være at de, eller andre hiver fat i dig :)
- Jeg kan ikke forestille mig at du går til dem med ideen, hvorefter de så hjælper dig...
Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke med det :)
Vh, Mehmet Aslan
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg tænkte godt nok at det var sådan mht. samarbejde, så det er klart, at vi skal kunne yde noget som de finder interessant, og selvfølgelig noget de kan bruge til noget, og som de ikke har set før - hårdt arbejde ja.
Præcis! Prøv det af i et mindre målestok, hvor du har råd til det og lave en hulens masse dokumentation.
Test, tilret, test igen, forbedr, test, tilret igen, test .... indtil du har et produkt der sidder lige i skabet.
Det er ikke nødvendigvis Google du skal gå til - jeg tror ikke de er kendt for at være investorer på den måde. Så er chancerne nok meget større her på Amino (f.eks. Amino Kapital).
Martin Bengaard
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
I forhold til dit spørgsmål til mig: Det er kun gætværk det her, men jeg vil mene at det afhænger af ideen :)
- Hvis i rammer plet, så vil jeres størrelse ikke være afgørende for om de hiver fat i dig :) "- eller stjæler din idé, hvis du ikke har patenteret den" :D
Vh. Mehmet Aslan
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.