Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Danser? Er din side osse væk i rank

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Har siden omkring d. 15-16 Januar, fået vilde svingninger på mine keyword placeringer på Google.

Jeg ved at det osse er tilfældet i England og Indien hvor folk position forsvinder fra placering #1 på google og lige pludselig er på side 4.

Er jeg den eneste på dansk grund der oplever at placeringerne er påvirket af google Dance?
Er selv gået fra rank 2 på ordet rullegardiner til at ligge på plads 8. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Hej Amino'er.

Har siden omkring d. 15-16 Januar, fået vilde svingninger på mine keyword placeringer på Google.

Jeg ved at det osse er tilfældet i England og Indien hvor folk position forsvinder fra placering #1 på google og lige pludselig er på side 4.

Er jeg den eneste på dansk grund der oplever at placeringerne er påvirket af google Dance?
Er selv gået fra rank 2 på ordet rullegardiner til at ligge på plads 8. 

Google har for få dage rullet en opdatering :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Check! Men i hvilket omfang? Så vidt jeg ved har google ikke offentlig gjort nogen spec's på hvad opdateringen går ud på? Eller har du måske et link? :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også mine leger lidt med mig...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Check! Men i hvilket omfang? Så vidt jeg ved har google ikke offentlig gjort nogen spec's på hvad opdateringen går ud på? Eller har du måske et link? :)

Har de heller ikke endnu så vidt jeg ved :-) Men jeg ved den er igang lige pt. - Men det finder vi nok udaf :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever det samme på få søgeord med meget lav konkurrence.

Det kunne godt se ud som en datarefresh.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt tænke mig at høre mere, hvis du ved noget om dette (det lyder det umiddelbart til).

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu røg et af mine keywords lige helt op i top 10 fra et sted på side 3...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke læst at der er en officiel opdatering fra Google. Men flere sider searchengineland, samt diverse fora kan man se at flere har oplevet mystiske rangeringer. Bla skulle det være helt galt i Indien og England hvor wiki sider ligger nr. 1 på vise søgeord. Men mon ikke bare der går lidt tid før google finder vores rigtige placeringer igen. 

/Anders 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du passe på med eksakte keywords i dine anchor-tekster :) Jeg har måske overdrevet lidt med mine anchor-tekster - og har selv dalet lidt på de fleste placeringer den 15. januar...

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)