Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2 partnere til knivskarp idé!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Todo Consulting Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge et eller andet iframe-plugin, som Facebook tilbyder, eller noget script injection som google analytics. Du har ikke andre udgifter end til en programmør til dette. De penge du vil rejse til et aktieselskab, betaler du selvfølgelig programmøren med.

Taksten er fra små 400kr i timen på konsulentbasis, men måske du kan du presse den til 200kr, mod 20% af firmaet.

Hvor stammet behovet for de penge fra, hvis ikke til at betale for udviklingen af firmaets kerneprodukt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyttig info! Kan du nogenlunde estimerer hvor mange timer programmøren vil bruge på et sådan projekt?

Ville hovedsageligt bruge penge på markedsføring.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Todo Consulting Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra 100 timer op til rigtig, rigtig mange. Alt efter kompleksiteten. Personligt ville jeg ikke turde lave et generisk script-plugin på under tre uger. Efterfølgende kommer så den forfærdelige test-fase, hvor du skal garantere at dit script ikke ødelægger noget på kundernes side.

Det er ikke noget jeg ville sætte en halvt uddannet studerende til. Umiddelbart tror jeg din idé ville have godt af et teknisk review, for at se om det virkelig er et plugin du ønsker, eller det i virkeligheden kan løses mere simpelt. Skriv eventuelt en PM.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)