Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på lettere kompliceret hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg undersøger i øjeblikket muligheder for en særlig hjemmeside, før jeg kaster mig ud i noget vildt og dumt vil jeg gerne lige have lavet et budget over omkostninger. I den sammenhæng ønsker jeg gerne et ca. tilbud på hvad en sådan hjemmeside vil koste. Er det noget du kan klare?

Krav til hjemmeside:

- Man skal kunne oprette en bruger

- Man skal kunne oprette køb/salg/bytte annonce, ADMINs annoncer skal være fremhævet på en eller anden måde.

- Mindre forum hvor man bruger samme bruger som man oprettet annoncer

- Notifikationer både når man er logget ind og via mail.

- Evt. en shop til merchandise, dette er hovedsageligt til mindre beløb, så det behøver ikke at være quickpay, men blot noget lignende bigcartel eller paypal.

Når siden kommer op og køre, bør der være en form for indtægt til mig, men det er ikke højeste prioritet fra starten. Jeg ønsker at have reklamer bannere, men formen er uvis endnu. Det er ikke noget jeg har meget forstand på, så ønsker gerne input. Disse bannere/reklamepladser skal man selvfølgelig betale for at optage, dette er tiltænkt til firmaer.

Kan nogle af jer give mig en ca. pris, såfremt jeg har oplyst nok? Send gerne PM.

Ps. Selvom konceptet ikke behøver at være færdig før til sommer, ønsker jeg gerne seriøse henvendelser fra kompetente firmaer der kan hjælpe mig, da jeg er meget tæt på så småt at starte projektet op med mine samarbejdspartnere.

Mvh. Casper L

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:02

Hej Casper,

Det lyder som et spændende projekt, men det er nogle meget bredde rammer du giver os udviklere :-)

Du må meget gerne specificerer sitet en del mere. Heriblandt hvad du helt præcis mener med "annoncer".

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 18:10

Jeg forestiller mig at firmaernes annonce, altså reklamer skal lige dem fra http://www.bilgalleri.dk 's foreside.

Mht. køb/salg/bytte annoncer skal de opfylde nogenlunde samme krav guloggratis.dk 's og dba.dk 's, så man har kommentarfelt, lokation (Nødvendig da det er indenfor EU), gallerivisning af billeder, beskrivelse, pris og sælger oplysninger. Undersælger oplysninger ville det være perfekt hvis man kunne udvikle en slagsbedømmelses system med stjerner eller lign. Formålet med dette er at bedømme bruger når man har handlet sammen, og vise hvem der er troværdig nok til at man kan handle sammen.

Håber det er nok, ellers må du gerne fortælle hvad jeg yderligere skal uddybe.

Mvh. Casper L

Ps. Det skal være på engelsk både i forum og annoncer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)