Jeg kiggede lige på mine indholssøgeord i webmastertools. De er helt forkerte og har intet med min side at gøre. Det er nok ikke skide smart tænker jeg. Kan man ændre på det?
Øhm, er det ikke bare hvilke søgeord folk har søgt på, hvor de er kommet ind på din side?
Det tror jeg ikke du kan ændre på - jeg har lige kigget på min webmasterkonto, og der står "bf.dk" som et af søgeordene. Jeg prøvede at søge på Google, og vi dukkede rigtigt nok op som nummer 10 - fordi vi har .dk i vores firmanavn/titeltags.
Hmm.... Det håber jeg ikke for jeg bliver kun fundet med ord som wordspress, hello, world, blogg, rss og andet der absoult intet har med min side at gøre... Ingen af mine søgeord er blandt dem
Har du prøvet at søge på disse søgeord, og set om du dukker op på Google?
Det har intet at gøre med hvilke "keywords" du har skrevet, det er udelukkende hvilke ord folk har søgt på, hvor dit website er blevet vist i resultaterne.
De ord jeg er blevet fundet på af mine kunder fremgår ikke af listen hvilket er lidt mærkeligt. Det er måske fordi jeg har over 50.000 redirects og at det er resultater fra robotter der via links fra redirects er kommet ind på min side? Det er et gammelt domæne jeg har købt..