Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har for noget tid siden startet min egen hjemmeside om sport og betting. Da det egentligt er gået ganske fornuftigt, vil jeg nu have det lavet sådan, at jeg kan tjene lidt penge på det. Og da reklamer rent ud sagt ikke giver "en skid", vil jeg have, at folk skal kunne abbonere på mine oddsråd. Prisen skal dog være forholdsvis lille, men jeg kan ikke selv finde ud af at lavet det. Derfor søger jeg et godt tilbud fra en programmør! Mit budget er dog virkelig stramt, da jeg kun er 16 år, men vi kunne jo eventuelt finde ud af et samarbejde, hvis det er. Så send mig en PB eller kommenter. Derudover vil jeg også gerne have lavet temaet lavet om, men vi finder ud af det!

Håber at høre fra jer,

Mathias Kock :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 13:40

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor mange besøgende du har på din side, og hvad den er bygget op i? :) 
Grunden til at jeg er intresseret i hvor mange besøgende du har er fordi jeg kan se du "kun" har 28 atikler på siden, og derfor kunne det jo også tnkes du ikke havde så mange besøgende, som jo kan tykke på dine reklamer. og samidig også fordi du skriver du håber på en form for samarbejde istedet for at skulle betale med penge :) 

Mvh. Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 13:42

Hej Mathias. 
Jeg vil gerne høre mere om opgaven.
Du kan smide mig en mail på: habberlabber@gmail.com, så kan vi sikkert finde ud af noget. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 13:57

Gennemsnitligt 200 om dagen :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 15:00

opdaterer lige da jeg er ret ivrig og utålmodig! :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 09:03

Hvis du "kun" har 200 brugere om dagen i snit, så vil jeg ikke råde dig til at begynde at kræve penge for at de skal kunne se dit indhold, 
Der er jo mange andre sider som din, bla. en masse facebook-sider hvor man kan spørge andre til råds osv.
Så jeg synes du skal knokle på, og så øge dit antal af besøgende, inden du vælger at kræve penge for dine råd :)

Mvh.
Benjamin Nielsen 

EDIT: derudover så ligner det at du kun har 4 artikler på din side?
Det er personligt ikke noget jeg ville kaste en eneste krone efter, hvis jeg som ny bruger kom ind på din side.
Få skrevet en masse, og få bygget siden op før du koncentrere dig om at tjene penge på det.

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)