Jeg er ved at starte et nyt dating site op med et koncept der endnu ikke er brugt, og er noget der efterhånden er meget efterspurgt på markedet. Jeg er selv programmør og er næsten færdig med sitet, og domænet er købt. Det er planen er at det skal på markedet med et brag, og da jeg ikke selv har finanserne og viden inde for udvikling af brand og markedsføringsstrategi, har jeg behov for en eller flere partnere der kan bidrage.
Håber der er flere af jer der ude, der har en drøm om at være med til at starte et dating site, og få det helt til tops J
Ser frem til en masse seriøse henvendelser!
Mvh. Mads
Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen
Jeg kunne muligvis være interesseret i at hjælpe til og være med på rejsen. Jeg har erfaring indenfor virksomhedsudvikling og ekspansion, så vil være relevant i forhold til at få det nye koncept lanceret så godt som muligt.
Har du mulighed for at fortælle mere om konceptet og din baggrund?
Tak for alle de mange henvendelser. Der var nogle stykker imellem som havde en interessant profil og jer ville jeg tage kontakt til her over weekenden.
Jeg mangler dog stadig nogle investorer da det primært er det der mangler. Så hvis i stadig er nogle der ude så skriv gerne en pm.
Jeg skriver intet om konceptet og vil heller ikke gøre det. De som har interesse vil jeg tage et møde med.
Mvh. Mads
Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen